Kolejny kot w moim garazu . Po prostu szybki i komfortowy latajacy dywan. Patrząc z zew ,można spodziewac sie duzego środka ,jednak tu auto nas zaskakuje , nie jest tak różowo. Bardzo wygodne fotele regulowane w 16 stanach ,łacznie z zagłowkami. Robisz kilkaset km i nie czujesz tego na plecach. zawieszenie reaguje na styl jazdy kierowcy ,kiedy sie toczysz jest miekko ,pływajaco ,kiedy dociskasz pedał gazu amorki sie utwardzaja i czujesz wieksza kontrole nad autem. cichy w srodku powyzej 200 km/h można spokojnie spać w srodku a jazde umilac sobie muzyka z 12 głosników. ups tu najwiekszy głosnik ma 4.2 litra .
Wrażenia
5,0
Silnik
Co tu dużo pisać ,v8 z kompresorem robi robote. Dodatkowo mam założone małe koło na kompresorze ,zupełnie inaczej sie z dołu zbiera. Tłoczenie ok 14 psi wiec wiecej niz standard. Już moc wzrosła ,a plan to przekroczyc 500km.
4,0
Skrzynia biegów
Konstukcja sprzed lat ,tylko 6 biegów ,ale to zawsze porządny ZF. pilnowac wymiany oleju co 60tys .
4,0
Układ jezdny
Regulowany zaleznie od stylu jazdy ,jak dla mnie nadal troche za miekki.
4,0
Karoseria
Akuminium ,klej i nity . Rdza go omija ale pojawiaja sie łuszczenia lakieru pod tylna ramka szyby itp.
Komfort
4,0
Widoczność
Długa maska i klapa . Pomagaja czujniki parkowania na kazdym zderzaku. Normalnie podczas jazy jest ok.
4,0
Ergonomia
Ja sie odnajduje idealnie .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko grzeje ,w koncu 4,2 osiaga temperature bardzo szybko.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na takie duze auto srednio.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest zle po za paliwem ,jak wie sie gdzie kupić . Nie taki kot straszy jak go malują.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miąłem jeszcze .
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zdarzyły sie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 396KM 291kW
[l/100km]