Silnik
: Polecam ludziom chcącym się wyróżnić. Samochód naprawdę prestiżowy, komfortowy, i można powiedzieć ekonomiczny pod warunkiem że ma LPG. Najlepiej kupić bez LPG, założyć i cieszyć się ?
4,0
Całokształt
Komfort, prestiż za przyzwoite pieniądze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Super elastyczny silik, ma kopa.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia też ok - ZF, taka sama jak BMW 7, E38.
4,0
Układ jezdny
Tym samochodem się płynie:)
Komfort
5,0
Widoczność
Nic dodać nic ująć, pojazd dla osób chcących się wyróżnić.
4,0
Ergonomia
Od 10-17 LPG, jak dla mnie to super tanio jak na prawie 2 tonowy samochód.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa można zejść poniżej 10 (jazda zgodna z przepisami), standard 10-11. Miasto jest gorzej 15-16. Średnio 13.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tani w zakupie, cześci tanie, jazda powiedzmy tania.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Standardowe drobnostki, jak w każdym aucie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 237KM 174kW
[l/100km]