X308 Daimler w wersji Long, co prawda szukałem x300, ale z powodu skąpego wyboru na rynku padło na 308. Wcześniej jeździłem xj40, tak wysoko postawił poprzeczkę, że potem inne auta nie wchodziły w grę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mam 4.0 v8 284KM , bardzo dobrze sobie radzi z masą auta, czuć moc.
5,0
Skrzynia biegów
Ok.
4,0
Układ jezdny
Trochę duży i miękki, ale niestety tak musi być. Najlepiej sprawdza się na długich prostych np. Autostrada:-)
Komfort
5,0
Widoczność
Ok.
3,0
Ergonomia
Niestety moim zdaniem x300 jest lepszy pod tym względem, nawet xj40. X308 zbytnio zalatuje tandetą forda w środku, beznadziejna deska zarówno pod względem kształtu jak i jakości wykonania.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie może być inaczej, w końcu to Daimler Long:-)
5,0
Wyciszenie
Ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok. Mam pełne zniżki na oc, jeżdżę na lpg, a auto dobrej klasy więc się nie psuje.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ok.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ok.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 i V8 32V 290KM 213kW
[l/100km]