eleganckie, bezpieczne, wygodne, tradycyjne auto, które potrafi osiągnąć 100km/h w 6,9 sek. przy dopuszczalnej masie prawie 2,5 T.
Najlepsze wrażenie robi widok tej ponad 5-cio metrowej startującej masy. Żadnego hałasu, tylko widoczne i przygniatające przyspieszenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
460Nm mówi samo za siebie o elastycznośći, na wolnych obrotach tylko zegary dają informację, że silnik pracuje
5,0
Skrzynia biegów
tryb SPORT robi z tego rakietę
4,0
Układ jezdny
zbyt miękki na polskie warunki, na normalnych drogach - perfekcja
Komfort
5,0
Widoczność
kierowca siedzi daleko od słupków, niewielkie martwe pola
5,0
Ergonomia
sterowanie elementami foteli jest na konsoli środkowej, daleko z przodu. Ale raz ustawione i zapamiętane pozycje nie wymagają częstych zmian.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
trochę głośna dmuchawa na wyższych obrotach, zanim ustabilizuje się temperatura wnętrza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przód - perfekt, tył - nie wiem
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to jest Jaguar Daimler, a nie przyrząd do przemieszczania się. Zużycie miejskie: ok. 25l/100, trasa: 15 - 18l/100
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem jako używany, stale serwisowany w ASO i zadbany, stąd taka ocena