To jest jeden z najpiekniejszych samochodow w historii motoryzacji (seria 3). Dodatkowo wyposazony we wspanialy silnik V12 (projektowany poczatkowo do samochodu wyscigowego XJ13), ktory w polaczeniu ze wspanialym zawieszeniem, daje ogromna przyjemnosc z prowadzenia, zarowno z szybkiej jazdy na trasie jak i spokojnego toczenia sie po miescie.
Wrażenia
5,0
Silnik
V12 to starcza z caly komantarz.
4,0
Skrzynia biegów
tylko 3 biegi, ale przy takim silniku to wlasciwie nie ma znaczenia... ;)
4,0
Układ jezdny
Komfortowy i dosc miekki, ale pewny w prowadzeniu. Rozklad mas 50/50
Komfort
4,0
Widoczność
Siedzi sie dosc nisko, ale wszystko co trzeba widac... zwlaszcza dluuuga piekna maske ;)
3,0
Ergonomia
Wystarczjaca, tylko hamulec reczny pod kierownica bardzo niewygodny w uzyciu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu pelna wygoda... ...z tylu chyba tez (tylko 2 miejsca)
4,0
Wyciszenie
Przy wiekszych predkosciach daje o sobie znac aerodynamika z lat 60-tych.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
:)
4,0
Stosunek jakość/cena
Wiekszy problemem niz cena, jest znalezienie egzemplaza w dobrym, stanie z ktorym wlasciciel w ogole bedzie sie chcial rozstac.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kilka drobiazgow zaniedbanych prez poprzedniego wlasciciela trzeba bylo wymienic.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zdarzyla sie zadna powazna usterka, eliminujaca samochod z dalszej jazdy.