Karoseria
: Jest to piekny model, który zwraca uwagę wszystkich
5,0
Całokształt
samochód piękny a ze względu na jego unikatowość doskonała lokata kapitału
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 4,2 170ps 6 cylindrów mruczy cudownie.Spalanie od 12l do nawet 18l ale to juz przy wykorzystaniu jego maksymalnej mocy i obserwacji w lusterku min kierowców którzy chcieli Jaga z bliska pooglądać
5,0
Skrzynia biegów
Idealna, 3 biegi ale pracuje bardzo miękko
4,0
Układ jezdny
to nie najnowsza konstrukcja ale prowadzi się znakomicie
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu bardzo dobrze, do tyłu też nie ma problemu
5,0
Ergonomia
wzór ergonomii dla innych samochodów
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
mogłoby być lepiej
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5 osób może tym samochodem wygodnie podróżować
4,0
Wyciszenie
szkoda wyciszać takiego silnika - przy przyśpieszeniu muzyka dla ucha
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nic sie nie chce zepsuć, może kiedyś robiono samochody dla ludzi..
3,0
Stosunek jakość/cena
za kupę złomu w Europie żadają nie mnie niż 2.000 funtów, za samochód w oryginalnym stanie ale do naprawy blacharskiej około 5.000 funtów, za samochód odrestaurowany i mechanicznie w dobrej kondycji to kwota juz od 20.000 funtów - polecam angielskie fora
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 172KM 127kW
[l/100km]