Ciekawa alternatywa dla innych aut segmentu E. Dobra dynamika, dużo miejsca i stonowany wygląd
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc duża jak na wagę auta, w miarę cicho pracuje. Spalanie przy przepisowej jeździe, bez małpiego zachowywania się na drodze 8 litrów. Ładnie mruczy, nie nachalnie, ale już słychać, że to nie jest 4 cylindrowy pierdzik.
5,0
Skrzynia biegów
ZF8HP70 nie ma co tu pisać, montują to ostatnio wszędzie. Dobra do relaksującej jazdy, a do wariowania trzeba przełączyć na łopatki, bo potrafi się "namyślać"
5,0
Układ jezdny
Mógłby być bardziej miękki (fabryczne 18" felgi)
5,0
Karoseria
W większości aluminium. Ramy wspomagające (subframe?) rdzewieją i trzeba je zalać woskiem przed zimą
Komfort
3,0
Widoczność
Mała tylna szyba i grube słupki, bez czujników parkowanie równoległe prawie nie możliwe
4,0
Ergonomia
Ok, strasznie szeroki tunel środkowy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super, z tyłu do 1,9m też ok. Duży bagażnik i miejsce na dojazdówkę
4,0
Wyciszenie
Jest ok, adekwatnie do klasy pojazdu. Drugiej strony Laguna III jest tak samo cicha (a cena wiadomo jaka)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak się samemu nie diagnozuje to można popłynąć. "Fachowcy" widzą znaczek jaguara i będą kombinować, żeby ceny usług też były "premium"
5,0
Stosunek jakość/cena
Super, auto można kupić sporo taniej niż MB czy inne bmw
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Silniki AJ126/AJ133 mają wadliwe przewody od chłodzenia. Temat znany i opisany wszerz i wzwyż
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 340KM 250kW
[l/100km]