Inne
: jak bardzo inni kierowcy się za nim oglądają ;)
5,0
Całokształt
samochód rzadki na naszych drogach, więc bardzo zwraca na siebie uwagę,dla indywidualistów, stylistyka ciekawa, choć nie każdemu może się podobać. klimat wnętrza i obsługi super. Jaguar mógłby reklamować go sloganem BMW - \"radość z jazdy\"
Wrażenia
5,0
Silnik
bajka, ale trudno aby było inaczej przy tej mocy, choć wersja 298 KM też wystarczy
5,0
Skrzynia biegów
z takim automatem ręczne skrzynie biegów to prehistoria, choć jak ktoś lubi tryb manualny oczywiście jest
5,0
Układ jezdny
na równej jak stół drodze jedzie się świetnie, a na dziurawych drogach komfort średni i zaczynają się kłopoty z przyczepnością, choć felgi 20 cali na niskoprofilowych oponach też swoje robią
Komfort
3,0
Widoczność
z czujnikami parkowania z przodu i z tyłu oraz kamerą cofania żaden problem, bez nich nie ma co kupować takiego auta
3,0
Ergonomia
brawo, a włączanie lampek do czytania z przodu bezdotykowo to już pełne rozpieszczenie w tej klasie... super
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima świetna, ogrzewanie nie wiem, bo zimą wolę nim nie jeździć
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
po prostu wygodnie ale bez rewelacji
5,0
Wyciszenie
kraina ciszy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spokojna jazda 18-20 l, szaleństwa - 35 l,ale to nie ma większego znaczenia za przyjemność jazdy takim autem
5,0
Stosunek jakość/cena
za 190 tys zł z USA to była okazja , u nas z salonu - skonfrontowałbym go z mercedesem CLS, zresztą za takie pieniadze przy wyborze liczą sie emocje jakie budzi dane auto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żadnych
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy takim przebiegu to byłaby hańba
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 V8 Kompresor 416KM 306kW
[l/100km]