Szukaj

Ocena kierowcy - Jaguar XE Sedan

Andrzej, 1 miesiąc temu
Silnik 2.0 i4 180KM 132kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 188 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Jaguar XE Sedan 2.0 i4 180KM 132kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,79
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : 4x4 prowadzi się pięknie. Daje niesamowita radość z jazdy.
Inne : Wygodny, wypasiony ma wszystko co potrzeba. Wsiadam i nie muszę o niczym myśleć. Światka automat, wycieraczki automat, asystent pasa ruchu, automatyczna super działająca klimą. Niesamowity sprzęt audio meridian i chyba z 12 czy 14 głośników. Jestem bardzo zadowolony.
5,0
Całokształt
Samochod luksusowy, przepiękny. Prowadzi się fantastyczne... z napraw zrobione turbo na szczęście przez poprzedniego właściciela. Troszkę mały bagażnik. Przy zimnym troszkę klepie, ale ten typ tak ma. Osłuchałem kilka egzemplarzy. Jazda tym samochodem to marzenie. Na ten moment odpukać śmiga ładnie. Wada wszystkich egzemplarzy... zapychajace się sitko egr... 30 minut roboty, ale denerwuje...
Wrażenia
5,0
Silnik
Poza zapychajacym sitkiem egr odpukać jeździ pięknie. Trzeba dbać, nie cisnąć na zimnym, studzić turbo... jak każdy diesel. Przyśpiesza super, w trybie sport pokazuje pazur. Nie potrzeba żadnych rollercasterow bo ten kocur daje spora dawkę adrenaliny. Nie chcę się z niego wysiadać.
5,0
Skrzynia biegów
Zanim się "rozgrzeje" potrafi minimalnie szarpnąć, ale porównując do BMW e46 to baja, ale to pewnie zależy od egzemplarza. Tylko 8 stopniowy automat.
5,0
Układ jezdny
Lepszym ood tym względem autem nie jechałem. Mam ochotę wsiadać i jeździć nim wszędzie. AWD 4x4 rzecz jasna. Pięknie się prowadzi, wycina zakręty. Prędkości w ogóle nie czuć. Kocham jeździć tym samochodem.
5,0
Karoseria
80% alum bodajże więc jasna sprawa. Fabrycznie malowany dwa razy z tego co się orientuję więc nie zauważyłem z tym żadnych problemów. Przy tylnych kołach z tyłu dostają "wypuszczone progi". Widać, że są brudne i narażone na uderzenia zpod kół.
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki ciut zasłaniają. Przy cofaniu widoczność też trochę ograniczona, ale kamera z "naprowadzaniem" pozwala dojechać na centymetry. Z przodu szyba czolowa spora. Światła bardzo dobre.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Intuicyjne. Bardzo ładne błękitne podświetlenie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje szybko, chlodzi szybko. Odparowuje itp. Klima strefowa sterowana z przedniego panelu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mogłoby być lepiej. Z przodu jest super. Dość nisko się siedzi jak w limuzynie... fotele skórzane bardzo wygodne.
5,0
Wyciszenie
Jak na diesla w środku cisza. Jazda przy 180km jak 130 w passacie ;) . Nie czuć w ogóle prędkości.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7-8l na 100. Jak na takie auto to prawie nic... ;) na ten moment odpukać moje koszty to filtry, oleje, akumulator AGM.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeżeli kupi się zadbany egzemplarz poniżej 80k to nic lepszego w tej cenie nie kupicie. Piękny, fantastyczne się prowadzi. Wygodny. Wypasiony.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sitko egr... ekologia i dpf... tylko tyle i aż tyle... każdy kto miał auto euro 6 wie o czym mówię.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Turbo wymienił poprzedni właściciel. Na ten moment bez większych problemów... problemy jak pisałem wcześniej z sitkiem egr.... dpf z euro 6.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i4 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jaguar XE Sedan