Mimo wielu negatywnych wad odnośnie jednostki silnikowej zasilanej ON pozytywne zaskoczenie, co prawda olej wymieniany częściej niż zalecenia aso. Auto ekonomiczne, dużym plusem system nagłośnienia. Napęd na 4 koła daje radę, dobrze działające tryby jazdy :)
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
ZF na plus, 8 stopniowy automat
5,0
Układ jezdny
Zdecydowanie lepiej spasowany niż w modelu przedlif , oceniam lepiej niż w nowym Volvo s60, którego także jestem użytkownikiem
3,0
Karoseria
Tutaj Volvo na plus
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety tutaj minus, ale decydując się na taki samochód trzeba się z tym liczyć :)
Podobnie jak w konkurencji: BMW, Audi, Mercedes, Volvo, ale dostępność części zamiennych w nowych modelach zdecydowanie mniejsza
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Miłe zaskoczenie, bo czytając internetowe opinie to powinienem zmieniać już trzeci raz silnik
„Kiedyś to było, nie to co teraz..”
Wydaje mi się że w podświadomości wielu rodaków Jaguar nadal jest mocno awaryjnym samochodem (zasłużona opinia sprzed kilkunastu lat jak właścicielem był amerykański koncern Ford)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i4D 180KM 132kW
[l/100km]