Silni ciągnie ładnie od niskich obrotów i jak na swoje 130 KM jest zadziwiająco dynamiczny.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem buntuje się przy szybkiej zmianie biegów i trzeba zrobić kolejne spokojniejsze podejście do założenia biegu.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre prowadzenie zarówno w zakrętach jak i po prostej.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu OK,do tyłu poniżej przeciętnej.Długo musiałem się przyzwyczajać do cofania jedynie na lusterkach-za lusterka duży plus-dobrze uwidaczniają to co za mną.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu super.Wygodne fotele,dużo miejsca na nogi.Z tyłu -na szczęście z tyłu nie jeżdżę.Tył ciasny,a jazda w 5 osób-to raczej chyba dla celów propagandowych.
4,0
Wyciszenie
dobre,ale nie rewelacyjne.Zwłaszcza przy przekroczeniu 120 za mocno słychać szum wiatru.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa uważam za bardzo niskie.Koszty przeglądów,nawet w ASO nie zabijają.Ceny części różnie,niektóre identyczne z fordowskimi,chyba tylko że maja logo jaguara kosztują dziwnie wysoko np odboje amortyzatorów z osłonami-fordowskie 80zł,a jaguar życzy sobie....550!!! są jednak problemy z dostaniem niektórych części-np elementy tylnego zawieszenia.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety 2 x awaria koła dwumasowego i sprzęgła-ponoć z powodu złego użytkowania/pierwsze od nowości przejechało 145.000 drugie \"załatwiłem po przejechaniu nie całych 40.000.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDi 130KM 96kW
[l/100km]