Inne
: Styl - bezcenny i optymistyczne skorzane jasne wnetrze, ktore potrafi wyciszyc organizm po calym dniu pracy
5,0
Całokształt
Mimo ze jag ustepuje nowoczesnoscia (mniej nowoczesny silnik, slabsze wyciszenie wnetrza) to jaga kupuje sie sercem a nie rozumem - Ocena - doskonale
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobrze, ale nie rewelacyjnie - silnik za dlugo się rozgrzewa w zime i wtedy glosno pracuje. Zimny silnik Opla 1,9 cdti pracuje znacznie ciszej. Przy cieplym silniku kultura pracy znacznie lepsza
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów
3,0
Układ jezdny
OK - szczególnie w polączeniu ze sportowymi oponomi - zloty środek między komfortem a dobrą trakcją w ciasnych zakretach Znaczny minus za bardzo slabe hamulce - niedopuszczalne w tej klasie - ford, opel vw praktycznie kazda marka jest znacznie lepsza. To najwiekszy mankament x-type - BRAK SLOW !!!
Komfort
5,0
Widoczność
OK
5,0
Ergonomia
OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam wersję z podgrzewaniem przedniej szyby. Silnik rozgrzewa się wolno ale co dziwne wnętrze nagrzewa się szybko
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Adekwatny do klasy auta
4,0
Wyciszenie
Raczej dobrze. Troche za duzy halas przy mokrej nawierzchni - zbyt mocno slychac odglosy wody przy wjezdzie w kaluze, ale to wynik ksztaltu auta. Tak wiec przy Jagu znacznie wazniejsza linia niz wynikajace z tego niegodnosci
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dla mnie tak sobie, moze dlatego ze vectra 1,9 cdti ktora jezdze na codzien spala o prawie 1,5-2 lotry mniej ON
5,0
Stosunek jakość/cena
Zwazywszy na obecne promocje i niski kurs Euro - doskonale
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podlokietniki, miejsce na napoje wszystko co powinno byc
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie bezawaryjnie. Troche wysokie koszty przegladu (1800 zl - pierwszy) Mysle ze ceny na poziomie 1000 zl bylyby optymalne
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDi 130KM 96kW
[l/100km]