Szukaj

Ocena kierowcy - Jaguar X-Type Sedan

Mefisto, 5 lat temu
Silnik 2.1 i V6 24V 159KM 117kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 225 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Jaguar X-Type Sedan 2.1 i V6 24V 159KM 117kW 2001-2009 - Oceń swoje auto
4,57
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik bardzo ładnie pracuje. Jest to jedyny silnik zrobiony od początku do końca przez Jaguara w tym modelu dzięki czemu jest dopracowany od podstaw może nie taki żwawy jak większe jednostki 2.5 i 3.0 pochodzące od Forda ale na pewno w porównaniu do nich o niebo lepszy jeśli chodzi o awaryjność bo jej po prostu przy regularnym doglądaniu samochodu nie ma :) Z czystym sumieniem polecam ten silnik i powiem że to 1 z najlepszych silników wszech czasów.
Zawieszenie : Dzięki temu że napęd przenoszony jest tylko na przednią oś mamy ucięte koszty eksploatacyjne tego Jaguara. Oprócz przegubów wewnętrznych na półosi przedniej mając taki okaz kota który ma już przejechane 225 000km to nic więcej się nie pojawiło do wymiany oczywiście drążki stabilizatora czy wahacze wymagają kontroli szczególnie na tylnej osi ale nawet w przypadku takiej wymiany części można wziąć z Forda przez co koszty są bardzo zadowalające :) Również polecam ten samochód ze względu na zawieszenie.
Inne : Skrzynia biegów manualna dzięki zastosowaniu długiej przekładni 5 biegowej potrafi dać dużo radości nie tylko ze strony niezawodności ale również wygody w jej użytkowaniu.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo ładnie pracuje. Jest to jedyny silnik zrobiony od początku do końca przez Jaguara w tym modelu dzięki czemu jest dopracowany od podstaw może nie taki żwawy jak większe jednostki 2.5 i 3.0 pochodzące od Forda ale na pewno w porównaniu do nich o niebo lepszy jeśli chodzi o awaryjność bo jej po prostu przy regularnym doglądaniu samochodu nie ma :) Z czystym sumieniem polecam ten silnik i powiem że to 1 z najlepszych silników wszech czasów.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów manualna dzięki zastosowaniu długiej przekładni 5 biegowej potrafi dać dużo radości nie tylko ze strony niezawodności ale również wygody w jej użytkowaniu.
5,0
Układ jezdny
Dzięki temu że napęd przenoszony jest tylko na przednią oś mamy ucięte koszty eksploatacyjne tego Jaguara. Oprócz przegubów wewnętrznych na półosi przedniej mając taki okaz kota który ma już przejechane 225 000km to nic więcej się nie pojawiło do wymiany oczywiście drążki stabilizatora czy wahacze wymagają kontroli szczególnie na tylnej osi ale nawet w przypadku takiej wymiany części można wziąć z Forda przez co koszty są bardzo zadowalające :) Również polecam ten samochód ze względu na zawieszenie.
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.1 i V6 24V 159KM 117kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jaguar X-Type Sedan