Przeniesienie napędu
: Bardzo fajna skrzynia i świetnie zgrany silnik.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Turbina
4,0
Całokształt
Bardzo ładny samochód i to za swoją cenę naprawdę warto. Pomimo lat ciągle wygląda na dużo droższy i w zakupie i w eksploatacji. Tak naprawdę to mondeo więc czesci tanie i nie ma problemu z zakupem. 130KM w zupełności wystarcza i potrafi zaskoczyć.
Wrażenia
4,0
Silnik
Zrywny i oszczędny, ale potrafi puścić dyma.
5,0
Skrzynia biegów
Wspaniałe, łagodnie wchodzą wszystkie biegi. Szkoda ze nie ma 6-tki
5,0
Układ jezdny
Idealnie dla kogoś kto lubi komfort. Płyniesz po drodze a zarazem nie czujesz żeby się zbyt przechylał.
3,0
Karoseria
No rdza cholera żre. Pierwsze idą uszczelki szyb. Nowe nie do zdobycia.
Komfort
5,0
Widoczność
Ja zadowolony(175cm) i żona (165)też. Czasem podczas parkowania tyłem warto obniżyć prawe lusterko.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Bardzo domyślnie w wersji z dotykowym ekranem która mogłaby płynniej działać. Sterowanie w kierownicy bez zarzutów
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niby jedna strefa ale daje radę bez problemu. Wszyscy pasazerowie pełen komfort.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem szczupły i dla mnie idealne, na trasie można wyłożyć wygodnie nogi (tempomat).
Pasażer obok w pełni zadowolony. Z tyłu dwa foteliki(Szkoda ze nie ma isofixa) i dzieciaki nóżkami nie brudzą skóry na fotelu kierowcy czy pasażera. Pomiędzy fotelikami mało miejsca.
5,0
Wyciszenie
Super. Jak nie diesel, wszystkie dźwięki ładnie wytłumione nawet przy 160km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tani jak ford, wszystkie części pasują jak nie od mondeo to od transita.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze naprawdę warto. Samochód bardzo niedowartościowany. Chętnie kupię sobie jeszcze kiedyś w wersji 2,5benzyna
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Otwieranie szyby kierowcy, słabo bywa z zamykaniem szyby bagażnika, podobno potrafi cieknąć u mnie bez takich przygód. 1
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Egr, turbina i jej tryb awaryjny kiedy dodasz do dechy to potrafi się włączyć co skutkuje jej wyłączeniem. Zatkasz egr to będzie kopcił.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDi 130KM 96kW
[l/100km]