Silnik
: Odnośnie odpowiedzi "nie" poniżej: nigdy nie kupuję drugiego takiego samego auta. Teraz chcę kupić terenówkę, a później może Jaguara XJR.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: piszczące klocki hamulcowe, długo przed ich terminem wymiany
Inne
: zawieszający się ekran dotykowy
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
REWELACJA!!!
5,0
Skrzynia biegów
chociaż czasami szarpie w wolnej jeździe miejskiej, jakby nie mogła się zdecydować na konkretny bieg. Ale może to tylko ten egzemplarz? muszę to zgłosić w serwisie
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
niezbyt wygodne są przyciski wokół ekranu dotykowego. Sam ekran - ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja jest głośna, zwłaszcza schładzanie nagrzanego na słońcu samochodu przy włączonym trybie auto
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mało miejsca z tyłu
4,0
Wyciszenie
wcześniej jeździłęm Volvo S80 T6, było lepiej wyciszone. Jaguar Na początku wydawał mi się bardzo głośny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
naprawy są b. kosztowne. W drugim S-typie w naszej firmie zepsuł się właśnie komputer i nie działa cały ekran dotykowy w rok po gwarancji. koszt naprawy ok. 4000 euro
4,0
Stosunek jakość/cena
S-Type R to bardzo drogi samochód. Uważam, że za dwukrotność ceny podstawowego S-Typa powinien bardziej się wyróżniać. Hamulce Brembo i prawie niewidoczne R-Performance to za mało.
Za dużo jest plastiku na głównej konsoli, poza tym jakość wykonczenia bardzo dobra.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 i V8 32V Type R 400KM 294kW
[l/100km]