Zjawiskowy samochód. Przede wszystkim piękny, z klasyczną, nie starzejącą się linią, obstawiam że pozostanie na zawsze świeża, z wielkim potencjałem na oldtimera. Długa maska, krótki tył, szerokie biodra :) Silnik, bez dwóch zdań: przepiękne brzmienie, brak usterek, trzeba jedynie uważać i po 60000 km zmienić prewencyjnie Y-pipe, jest z kiepskiego plastiku i rozszczelnia się. Do tego pompa wody, też do wymiany po 60k. Wnętrze zrobione z materiałów premium z kilkoma kiepskimi plastikami na kierownicy (do wybaczenia). Osiągi: 340 koni pędzone na tył to poezja. Przy zakupie polecam sprawdzić czy miał wymienione elementy doprowadzenia wody do silnika (Y-pipe właśnie), zajrzeć do uszczelek bagażnika (często parcieją) i sprawdzić czy kamera cofania działa (zalewa się wodą od rynienki bagażnika).
Wrażenia
5,0
Silnik
Nieziemskie brzmienie! Nie sprawia żadnych problemów, wymieniać olej co 10k. km
5,0
Skrzynia biegów
HP8! Lepsza była tylko HP6.
5,0
Układ jezdny
Jedzie jak po sznurku, a jak wyłączysz trakcję zarzuca biodrami jak tancerka na parkiecie :)
5,0
Karoseria
Jedno słowo: całe z aluminium.
Komfort
3,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacja. Tryby + funkcje ogrzewania szyb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pełen tłuszcz!
5,0
Wyciszenie
Jak w Rolls-Royc'e (jeździłem) :) Przy 160 km/h rozmawiasz szeptem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak spokojnie jeżdzisz, dasz radę zrobić poza miastem nawet 7,5 litra na setkę!
5,0
Stosunek jakość/cena
Przystępny i świetnie wykonany, z niepowtarzalnym wyglądem
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 S/C 340KM 250kW
[l/100km]