Silnik
: Lista wad fabrycznych jest na brytyjskich stronach, dluga lista
1,0
Całokształt
Silnik to smietnik. Złom ktory sam sie zaciera. I jest to prawie nie umiknione, wystarczy poczytac brytyjskie fora, tam wszystko jest.
Wrażenia
1,0
Silnik
Masakra, zaciera sie. Koszty wymiany to kilkadziesiat tys zl, w aso blizej 100tys. Regeneracja 35-45tys
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ZF, co tu duzo mowic.
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzy z zewnatrz, maly w srodku
2,0
Wyciszenie
W passacie b7 bylo ciszej
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wiele elementow jest niedostepnych w aso, np tloki. Dla aso, czesia wymienna jest slupek silnika a nie tloki. Zepsul mi sie selektor zmiany biegow. To wymiany byl wal obrotowy, plastik warty totalne grosze, ale w aso ten plastik nie jest czescia wymienna tylko caly selektor za 2300netto
1,0
Stosunek jakość/cena
Auto piękne i nic po za tym. Koszty utrzymania tragiczne. Aso nastawione na zyyyyyyyyyski, totalny zysk do bolu.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co chwile, resetuje sie wyswietlacz z zegarami, trzeba ustawiac na nowo. Zdarza sie, ze el klapa bagaznika nie dziala i trzeba ze dwa razy odpalic. Czasami system parkowania załącza sie z opoznieniem, dziala tylko kamera, bez czujnikow. I polegajac tylko na dzwieku, mozna sie zdziwic.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jw. Silnik to zlom
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 iD4 240KM 177kW
[l/100km]