Mieliśmy okazję potestować to auto przez jeden dzień i niesamowicie nas rozczarowało. Nie można powiedzieć, że spełniło oczekiwania stawiane klasie premium i to tego segmentu. Zostawiając na boku dość przeciętne osiągi naszą uwagę zwróciło dość słabe wyciszenie i dotykowa nawigacja, która łapała lagi.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik zbiera się dobrze, pracuje z wysoką kulturą jak na silnik dieasla. Czuć, że 240 koni ciągnie auto, ale nie można mówić o sportowych osiągach.
5,0
Skrzynia biegów
Zmienia biegi bardzo płynnie, automat działa bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się pewnie ale nie miliśmy okazji sprawdzić jak zachowuje się przy ostrzejszej jeździe.
Komfort
2,0
Widoczność
To nie jest komfort jakiego spodziewaliśmy się po aucie tej klasy. Siedzenia przeciętne, miejsca stosukowo mało, auto mocno zabudowane. Silinik wyciszony dobrze, ale do kabiny już od 70km/h dociera szum toczących się po asfalcie opon.
1,0
Ergonomia
Nawigacja dotykowa jest najsłabyszm punktem tego pojazdu. Starczy powiedzieć, że po przeciągnięciu palcem czas przeładowania liczymy w sekundach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Po aucie tej wielkości można oczekiwać większej ilości miejsca. W szczególności z tyłu, nie jest źle, ale szału nie ma.
2,0
Wyciszenie
W kabinie od 70 km/h słychać szum toczących się po asfalcie kół. Silnik ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie oceniam
2,0
Stosunek jakość/cena
Zdecydowanie nie zakupiłbym tego auta. Może mam zawyżone oczekiwania, ale za tę kwotę powinno być przynajmniej bez wtop - typu nawigacja.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie oceniam
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie oceniam
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 iD4 240KM 177kW
[l/100km]