Przeniesienie napędu
: Auto bardzo dobrze się prowadzi
5,0
Całokształt
Bardzo ładny i oszczędny SUV
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik przy manualnej skrzyni sprawuje się nieźle, auto jest trochę lżejsze a silnik nie ma takich przeciążeń jak w automacie czy przy mocy 240 KM to na plus bo z autem nie mam kłopotów. Auto kupione przy przebiegu 60 tys. zrobione kolejne 40 tys. bez dotykania :) Fakt że serwis robiony co 10 tys. i wyłączony START/STOP takie były rady fachowca od angielskiej motoryzacji jak do tej pory - działa, choć można poczytać niestworzone historie o tej jednostce. Jak dbasz tak masz ! Duży plus to spalanie 5-6 l nie problem przy tej klasie auta i gabarytach to jeden z lepszych wyników w klasie
5,0
Skrzynia biegów
W każdym SUVie powinien być wybór - manualna skrzynia w F-Pace to perfekcja szkoda że to tylko krótki epizod marki
5,0
Układ jezdny
Auto bardzo mile zaskoczyło , dobrze zsynchronizowany komputer z trybami jazdy SPORT/ECO czy WET/SNOW wyraźnie czuć różnice
4,0
Karoseria
Karoseria z aluminium jak np. Audi, lakier niestety kiepski wszystko widać nawet małe ryski
Komfort
3,0
Widoczność
Duży samochód, szerokie przednie słupki skutecznie zasłaniają widoczność, czujniki zamiast kamery cofania to też nie rzadkość w tym modelu. Parkowanie bywa problematyczne
5,0
Ergonomia
Auto wygląda przede wszystkim dostojnie i pięknie. Wszystko dobrze spasowane, choć widać przecierający się przycisk na kierownicy przy 100 tys.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca full , z tyłu siedzi się dość wysoko ale nawet w długiej podróży to nie przeszkadza, dobrze wyprofilowane fotele jak i kanapa z tyłu
5,0
Wyciszenie
w skali 0/10 dałbym 8
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty eksploatacyjne normalne ceny. Omijam ASO bo ceny kosmos.Brak koła zapasowego w standardzie niedopuszczalne
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto bardzo dużo traci na wartości, nowe kupują tylko fascynaci marki.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W mojej przygodzie wymiana czujnika zużycia klocków hamulcowych z tyłu - tyle !
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i4D 180KM 132kW
[l/100km]