Wizualnie świetny, natomiast jakość podzespołów - badziewie. Kolejny minus - obsługa serwisowa u Karlika w Poznaniu. Stanowczo odradzam zakup u tego dealera jakichkolwiek pojazdów. Jedyne co ich wyróżnia to pazerność na kasę. Po przeglądzie, którego koszt to ok. 3.500 zł życzą sobie nawet dodatkowe wynagrodzenie za mycie pojazdu (sic!)
Wrażenia
1,0
Silnik
Po 80.000 km poszła turbosprężarka i pompa. W serwisie u Karlika zażyczyli sobie za naprawę 20.000 zł. Bez znaczenia, ze samochód był u nich serwisowany, a gwarancja skończyła się 8 miesięcy temu.
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Możnaby się spodziewać, ze samochód tej klasy pierwszą poważną usterkę będzie miał później niż po 80000 km i w 4 roku używania. Obsługa w ASO Karlik - dramat.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od początku problemy z CD - przez cały okres gwarancji nienaprawione. W trakcie naprawy u Karlika w Poznaniu popsuli szyberdach. Po 80.000 km poważna awaria - turbosprężarka i pompa. koszt naprawy - ponad 20.000 zł
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i4D 180KM 132kW
[l/100km]