Szukaj

Ocena kierowcy - Jaguar E-Pace SUV

Kris19c, 4 lata temu
Silnik 2.0 i4D 150KM 110kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jaguar E-Pace SUV 2.0 i4D 150KM 110kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
3,93
8% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
3,0
Całokształt
Auto jest starannie wykończone, w środku nie brakuje dobrej jakości materiałów. Skorzane fotele są w standarcie. Niby jest to miejski suv. Ale do miasta się średnio nadaje w tej konfiguracji przez dość słabo zbierający się silnik i jego warkot przy przyspieszaniu niwelujący dobre wizualne wrażenie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Zwykły diesel. Może i jego dźwięk jest wytłumiony, ale jednak stale obecny w kabinie. Żeby się jako tako zebrał trzeba wybrać tryb sportowy i dobrze pocisnąć pedał.
4,0
Skrzynia biegów
Przy spokojnej jeździe pracuje dobrze. Niestety, jak chcesz szybkiej redukcji to trzeba to wcześniej przewidzieć i np. zredukować łopatkami, bo oczekiwanie po wciśnieciu kick down może trwać i 2 sekundy.
5,0
Układ jezdny
Tu jest dobrze - jak na suva. Owszem, auto jest twarde. Ale na zakrętach prowadzi się bardzo pewnie, nie przechyla karoserii i dobrze reaguje na każdy ruch kierownicy
4,0
Karoseria
Mnie się bardzo podoba zwarty wygląď. Właściwie dla niego wybrałem ten model, choć w tej samej cenie (bo była promocja) był jag F - Pace. Ale powiedzmy sobie szczerze - to nie jest mistrz transportu.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód, boki dobrze. Tył słabo, ale pomaga kamerka.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu, obsługa jest bardzo łatwa i wygodna. Choć np. zaprogramowanie stacji radiowych jest innych autach prostrze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa zimą i chłodzi latem. Również ładnie utrzymuje zadaną temperaturę. Ogrzewanie kierownicy to zimą rewelacja.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przednie fotele są bardzo wygodne i jest dużo miejsca. Z tyłu raczej przestrzeń wyłącznie dla dzieci. Bagażnik mały i w dodatku brak przejścia na długie przedmioty w tylnej kanapie (np. narty).
3,0
Wyciszenie
Tak jak pisałem silnik jest słyszalny w czasie rozpędzania. W trasie jest cicho do 150 km/h. Potem niestety burczenie diesla wchodzi do kabiny. Należy natomiast pochwalić wyciszenie ukladu jezdnego i szumów wiatru. Bardzo pomogło dodatkowe wyklejenie podłogi i grodzi dodatkowymi materiałami wygłuszającymi, co uczyniłem ostatnio.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nowe auto, w dodatku obsługa i przeglądy zą gratis.
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie oszukujmy się. Jest to drogie auto jak na ten rozmiar. Najtańsza wersja z manualem i napędem na przód kosztuje 150 tyś. Taki jak mój 230. Na szczęście to leasing, więc nie odczuwam tego.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mimo że to nowe auto, zdarza się, że wyje dmuchawa - trzeba wyłaczyć i właczyć to sie uspokaja. Kurcze takie przypadłości to się zdarzały w kilkunastoletnich samochodach...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i4D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jaguar E-Pace SUV