Szukaj

Najnowsze oceny Jaguar

4,5
~Tfusk
Jaguar XF II
Sedan 3.0 V6 340KM 250kW
Kupiłem, bo był jedną z najtańszych alternatyw (jako używany) auta z napędem na tył i silnikiem ponad 4 cylindrowym. Silnik V6 wymaga wymiany przewodów wodnych z plastikowych na aluminiowe i po takim zabiegu można zapuszczać się w dalekie trasy. Małe spalanie przy spokojnej jeździe. Cichutka i kulturalna praca bez obciążania, nadwozie aluminiowe. Jest trochę bardziej plastikowy w porównaniu do x250 czy starszych XJtów. Nie wiem po co kupować...
5,0
~Anonymous
Jaguar XF I
Sedan 3.0 V6 238KM 175kW
Ma swój styl i "duszę". Oryginalny samochód z klasą, wyróżniający się z tłumu. Ma w sobie to coś. Oczywiście jest to samochód nie dla wszystkich i nie każdemu się spodoba, natomiast ja lubię oryginalne maszyny i jak patrzę na te wszystkie BMW, Mercedesy czy Audi to trochę mi się robi niedobrze, są to po prostu bardzo nudne samochody (no ale to już kwestia gustu). Dobre nagłośnienie (mam wersję pośrednią, Jaguar Premium 320w), bardzo dobre...
4,6
~Paweł
Jaguar XE
Sedan 2.0 i4 180KM 132kW
Ocena na chłodno, chociaż to trudne w przypadku Jaguara. Przetestowałem kilka aut z segmentu i to był jedyny diesel (oprócz Alfy Giulia, która była za droga) który daje emocje i frajdę z jazdy. Audi za nudne, lexus ciasny, BMW awaryjne, volvo bezpłciowe a Merc za damski. Oczywiście podstawa to bezwypadek. Autem jeżdżę 8 miesięcy i zrobiłem 30 tyś z racji wypadów na Europę, turystycznie. Jag xe to auto dla kogoś dla kogo samochód to nie tylko...
4,8
~Andrzej
Jaguar XE
Sedan 2.0 i4 180KM 132kW
Samochod luksusowy, przepiękny. Prowadzi się fantastyczne... z napraw zrobione turbo na szczęście przez poprzedniego właściciela. Troszkę mały bagażnik. Przy zimnym troszkę klepie, ale ten typ tak ma. Osłuchałem kilka egzemplarzy. Jazda tym samochodem to marzenie. Na ten moment odpukać śmiga ładnie. Wada wszystkich egzemplarzy... zapychajace się sitko egr... 30 minut roboty, ale denerwuje...
5,0
~Mariusz
Jaguar XE
Sedan 3.0 V6 340KM 250kW
Samochód nietuzinkowy, a przede wszystkim niepowtarzalny na drodze. Według niektórych "egzotyk", ale za to właśnie go uwielbiam. Jeśli kiedykolwiek staniesz przed wyborem samochodu, przychyl się proszę chociaż na moment, w kierunku tej maszyny.
3,4
~Werka
Jaguar XE
Sedan 2.0 i4 180KM 132kW
kupiliśmy samochód z dusza na ramieniu, myśląc że te wszystkie komentarze i opinie w necie to jak przy każdym aucie!! a tu zmora, najeździłam się tydzień i bach! silnik padł hahahahahahahahah kompresja w dupie, silnik na remont , u jednego 22 tysie a u drugiego 29 tysi. Chłop co sprzedawał chyba nie wiedział ale wątpimy, kasę oddał i się pożegnaliśmy bez sądów . Jest piękny i tylko tyle !! auto miało przegieg 135000
Dziennik kosztów dla Jaguar
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
9,4
l/100km
14,4
l/100km
14,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,3
~Arkadiusz
Jaguar XE
Sedan Facelifting 2.0 i4D 180KM 132kW
Mimo wielu negatywnych wad odnośnie jednostki silnikowej zasilanej ON pozytywne zaskoczenie, co prawda olej wymieniany częściej niż zalecenia aso. Auto ekonomiczne, dużym plusem system nagłośnienia. Napęd na 4 koła daje radę, dobrze działające tryby jazdy :)
4,9
~P. Orfin
Jaguar F-Pace
SUV Facelifting 3.0 P 400KM 294kW
Fenomenalne auto, elastyczne, szybkie, relatywnie oszczedne ( 11l/100km przy 400KM silniku!). Trzyma sie szosy jak kot. Nie da sie porownac z wersja 2.0l - uwazam, ze bledem jest pakowanie obu wersji do jednego koszyka.
3,6
~Kriss 77
Jaguar S-Type
Sedan 2.7 TD 207KM 152kW
Bardzo unikatowe auto, wyróżniające swojego użytkownika z tumu, silnik 2,7 diesel bardzo dostrojenie porusza tą nietuzinkową limuzyną. Ja robiąc autem blisko 50k km nie miałem z tym silnikiem większego problemu, dynamiczny, ekonomiczny i bardzo elastyczny (wysoki moment robi robotę), choć innych usterek było sporo ale z tym trzeba się liczyć kupując to auto. Każdy kilometr w nim spędzony to radocha i banan na twarzy.
4,6
~baranovski
Jaguar F-Pace
SUV 2.0 i4 250KM 184kW
Auto absolutnie bezawaryjne, Jedynie rzeczy eksploatacyjne. F pace kupuje się TYLKO Z SILNIKIEM BENZYNOWYM , diesle 2.0 to dramat (drogie koszty napraw i wiele poważnych usterek z zacierającym się silinikiem na czele... )