Szukaj

Ocena kierowcy - Iveco Turbo Daily 35-12

kociołek zdzisław, 17 lat temu
Silnik 2.8 TD 122KM 90kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 29 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Iveco Turbo Daily 35-12 2.8 TD 122KM 90kW 1999-2007 - Oceń swoje auto
3,62
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
najlepiej od nowości lać ten sam "olej", moje auto jezdzi na półsyntetyku PKN ORLEN i olej po wymianie jest przejrzysty przez około 10 tys. km. WARUNEK- JA JEŻDZĘ ROZSĄDNIE I NIE PRZEKRACZAM 2800obr./minutę.IVECO to południowiec, lubi jak się do niego gada,ma duszę, jak wracam z trasy to mu dziękuję i klepię delikatnie po masce- wiem że ON to lubi, tak samo jak MY kierowcy, kiedy dotrzemy do domu i przytulimy "BABE"i´"MALUCHY" dziękując BOGU za "ostatnie" xxxtys.km które udało nam się przeżyć na tych coraz bardziej trudnych do przeżycia drogach. mój tel. 603 202 811- DZWONCIE jak będę w zasięgu to pobzdeczymy!!!!!
4,0
Skrzynia biegów
mogły by te biegi wchodzić lżej. po trasie 2000-3000km mogę brać udział w zawodach trafiania ciężkim kijem w "PIĘĆ"{biegóW} GŁÓW DIABŁÓW
5,0
Układ jezdny
na polskie drogi " czyli brak dróg" układ jezdny IVECO jast najlepszy, WIEM Z DOŚWIADCZENIA, ŻĘ VW LT, MERC , zapeqwnia lepszy komfort jazdy, ALE,ALE--Z DOŚWIADCZENIA PANOWIE KIEROWCY,SZCZEGÓLNIE CI MAJĄCY MINIMALNE DOŚWIADCZENIE W TRASIE, SPRÓBUJCIE PRZEJECHAĆ TRASĘ MALBORK-- KWIDZYŃ ze średnią prędkością 60 km/h- oczywiście w godz.13-16----VW, MERC-NOWE MODELE Z WASZYMI PARABOLICZNYMI RESORAMI ZGINIECIE PO MNIEJ- WIĘCEJ 15km, a to biedne"macaIVECOroni" może co najwyżej dostać większych luzów od tych które już ma FABRYCZNIE!!! ZAPOMNIAŁEM OD POCZĄTKU NAPISAĆ,ŻE JESTEM WŁAŚCICIELEM FIRMY TRANSPORTOWEJ, MAM KIEROWCÓW, ALE NIEMAM BIURA ANI SEKRETARKI, MOJA FIRMA MA 3-KIEROIWCÓW I 3- SAMOCHODY. JAK MAMY SZCZĘŚCIE TO RAZ NA MIESIĄC SIĄ SPOTKAMY I WYPIJEMY "C O N I E C O". DZWONCIE- CHĘTNIE POGWARZĘ --0603 202 811. ZDZISŁAW-------ps.wariat
Komfort
4,0
Widoczność
nie jest żle
3,0
Ergonomia
wajch od biegów jest zbyt glisko siedzenia i jest zbyt "ŁATWA"- TRZEBA JĄ USZTYWNIĆ , POGRUBIĆ I NADAĆ PRZYJEMNMY KSZTAŁT
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
WENTYLATOR CHODZI ŻLEW, SKRZYPI,PISZCZY T O MUSI BYĆ ZMIENIONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1-kierowca, +1kierowca==OKEY 1-KIEROWCA+2pasażerów==dziadostwo
3,0
Wyciszenie
da się przeżyć, ale nie będę wybredny, jest dość dobre
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NA SWOJE 122KM MUSI COŚ SPALIĆ, Z MOICH DOŚWIADCZEŃ OK. 13L/100KM.!!!!!ALE JA MAM WIELKI KURNIK NA GŁOWIE--ALE KURNIK Z PEŁNĄ KLIMATYZACJĄ POSTOJOWĄ, TV-SAT,RADIEM,LODÓWKĄ itp.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Iveco Turbo Daily 35-12