najlepiej od nowości lać ten sam "olej", moje auto jezdzi na półsyntetyku PKN ORLEN i olej po wymianie jest przejrzysty przez około 10 tys. km.
WARUNEK- JA JEŻDZĘ ROZSĄDNIE I NIE PRZEKRACZAM 2800obr./minutę.IVECO to południowiec, lubi jak się do niego gada,ma duszę, jak wracam z trasy to mu dziękuję i klepię delikatnie po masce- wiem że ON to lubi, tak samo jak MY kierowcy, kiedy dotrzemy do domu i przytulimy "BABE"i´"MALUCHY"
dziękując BOGU za "ostatnie" xxxtys.km
które udało nam się przeżyć na tych coraz bardziej trudnych do przeżycia drogach. mój tel. 603 202 811- DZWONCIE jak będę w zasięgu to pobzdeczymy!!!!!
4,0
Skrzynia biegów
mogły by te biegi wchodzić lżej.
po trasie 2000-3000km mogę brać udział w zawodach trafiania ciężkim kijem w "PIĘĆ"{biegóW} GŁÓW DIABŁÓW
5,0
Układ jezdny
na polskie drogi " czyli brak dróg" układ jezdny IVECO jast najlepszy, WIEM Z DOŚWIADCZENIA, ŻĘ VW LT, MERC , zapeqwnia lepszy komfort jazdy, ALE,ALE--Z DOŚWIADCZENIA PANOWIE KIEROWCY,SZCZEGÓLNIE CI MAJĄCY MINIMALNE DOŚWIADCZENIE W TRASIE, SPRÓBUJCIE PRZEJECHAĆ TRASĘ MALBORK-- KWIDZYŃ ze średnią prędkością 60 km/h- oczywiście w godz.13-16----VW, MERC-NOWE MODELE
Z WASZYMI PARABOLICZNYMI RESORAMI ZGINIECIE PO MNIEJ- WIĘCEJ
15km, a to biedne"macaIVECOroni" może co najwyżej dostać większych luzów od tych które już ma FABRYCZNIE!!!
ZAPOMNIAŁEM OD POCZĄTKU NAPISAĆ,ŻE JESTEM WŁAŚCICIELEM FIRMY TRANSPORTOWEJ, MAM KIEROWCÓW, ALE NIEMAM BIURA ANI SEKRETARKI, MOJA FIRMA MA 3-KIEROIWCÓW I 3- SAMOCHODY.
JAK MAMY SZCZĘŚCIE TO RAZ NA MIESIĄC SIĄ SPOTKAMY I WYPIJEMY
"C O N I E C O". DZWONCIE- CHĘTNIE
POGWARZĘ --0603 202 811.
ZDZISŁAW-------ps.wariat
Komfort
4,0
Widoczność
nie jest żle
3,0
Ergonomia
wajch od biegów jest zbyt glisko siedzenia i jest zbyt "ŁATWA"- TRZEBA JĄ USZTYWNIĆ , POGRUBIĆ I NADAĆ PRZYJEMNMY KSZTAŁT
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
WENTYLATOR CHODZI ŻLEW,
SKRZYPI,PISZCZY
T O MUSI BYĆ ZMIENIONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
da się przeżyć, ale nie będę wybredny, jest dość dobre
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NA SWOJE 122KM MUSI COŚ SPALIĆ,
Z MOICH DOŚWIADCZEŃ OK. 13L/100KM.!!!!!ALE JA MAM WIELKI KURNIK NA GŁOWIE--ALE KURNIK Z PEŁNĄ KLIMATYZACJĄ POSTOJOWĄ, TV-SAT,RADIEM,LODÓWKĄ itp.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 122KM 90kW
[l/100km]