dziala zima czasa mi sa problemyz odpaleniem samochodu, po dluzszym postoju
5,0
Skrzynia biegów
6 birgowa dziala dobrze, ale w 5-cio biegowe potrafia glosno pracowac i sa mniej trwale
3,0
Układ jezdny
jest to chyba najslabszy punkt dailaka po 230-250tys km wymaga duzej naprawy ale za to prowadzenie nie powinno sprawiac klopotow, puste busy potrafia sobie poskakac po koleinach
Komfort
5,0
Widoczność
do przodu dobre, do tylu w wersjach kontenerowych poglybyc lusterka na dluzszych ramonach
4,0
Ergonomia
dobra, deska skierowana w strone kierowcy, brakuje jedynie jakiegos uchwytu na kubek blizej kierowcy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
kilmatyzacja dziala bez zarzautu , ale ogrzewanie potrafi czasem zaprotestowac, pojawia sie problem z termostatami
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wersje kontenerowe maja zdecydowanie wiecej miejscaw kabine, jeden kierowca nie powiniec narzekac, ale miejsca dla trzech ludzi moze byc malo, szczegolnie pasazer siedzcy po srodku bedzie mial malo miejsca na nogi, fotel kierowcy ma dostateczna regulacje.
4,0
Wyciszenie
jak to we wloskich samochodach elementy deski skrzypia, zawieszenie tez nie pozawla o sobie zapomniec, uwaga: busy sa znacznie glosniejsze od wersji pod zabudowe
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
12-13 l wersja z kontenerem 110km/h
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak co do silnika i skrzyni biegow (6 biegow0 nie ma zadnych zastrzezen to najslabszym punktem auta jest na pewno elektryka. dziwna ale kilku krotnie napotkana usterka byla zacinajaca sie stacyja ktora musiala byc wymieniona,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszenie 230-250 tys km to max jaki wytrzymuja na naszych drogach