Szukaj

Ocena kierowcy - Iveco Turbo Daily 35-12

grzesliz@op.pl, 20 lat temu
Silnik 2.8 TD 103KM 76kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 230 tys. km
Iveco Turbo Daily 35-12 2.8 TD 103KM 76kW 1996-2000 - Oceń swoje auto
3,46
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
auto dość trwałe ale wymaga reguralnego serwisowania, bowiem na zaniedbania bardzo wrażliwe jest szczególnie zawieszenie, nie warto oszczędzać i lekceważyć wymiany drobnych elementów jak np: krzyżaki, w moim poprzedni właściciel zaniedbał ich wymiany i przez to ucierpiał most którego naprawa kosztowała blisko 8 razy więcej. Zadbany egzempalaż powinien służyć długo i bez większych "świństw". Bardzo drogi serwis i części
Wrażenia
4,0
Silnik
troche słaby, lepiej wybrać model 120 kM, dość głośny w całym zakresie obrotów z charakterystycznym odgłosem pracy turbo sprężarki, dużym plusem jest elastycznośc biorąc pod uwage skromną moc i dużą mase. Iveco daje rade autobusom, ciężarowym i ... maluchom
3,0
Skrzynia biegów
dość oporna ale ma zadziwiające małe skoki, brakuje 5-tki.
4,0
Układ jezdny
dość dobrze trzyma się drogi,
Komfort
3,0
Widoczność
dobra ale tylko do przodu, do tyłu pomocą służą dość duże lusterka
3,0
Ergonomia
utrudniony dostęp do przełączników w środkowej części tablicy rozdzielczej
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
średnio
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo obszerny samochód, dużo przestrzeni dla wszystkich pasażerów i kierowcy
3,0
Wyciszenie
słabe, powinni lepiej wyciszyć komore silnika, większośc dostawczaków jest pod tym wzgklędem lepsza
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
oszczędny samochód, przy prędkości 80-100km/h spala ok 11 litrów na 100km,
4,0
Stosunek jakość/cena
zdecydowanie wart swojej ceny, ale ludzie uważajcie na rozbitki i zawieszenie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
włoski samochód, drzwi się nie domykają, wszystko skrzypi, zapalniczka nie działa...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
silnik i skrzynia biegów są dobre i trwałe, ale należy uważać na zawieszenie bo są bardzo drogie naprawy, po 230 tys. km w moim aucie naprawa zawieszenie kosztowała aż 4500zł, nawet wał wymagał regeneracji a rama spawania bo pękła ( poprzedni właściciel auto przeciążał )
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Iveco Turbo Daily 35-12