Przeniesienie napędu
: 3,0, 146 KM, ŚWIETNY, BEZAWARYJNY, BEZ WYCIEKÓW, SILNIK DOBRZE ZGRANY ZE SKRZYNIA I MOSTEM, WŁAŚCIWY DOBÓR PRZEŁOŻEŃ
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: ZACISKI HAMULCOWE TYŁ, PORAŻKA, CZUJNIKI ABS, WYJĄCY TYLNY MOST OD NOWOŚCI, DRGAJĄCE LUSTERKA, TANDETNY FOTEL PNEUMATYCZNY KIEROWCY
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
DAILY 35C15 Z ZABUDOWĄ KONTENEROWĄ 10 PALET silnik 3,0 , 145 KM DOSKONAŁY, daje wystarczające osiągi, zero problemów, zero wycieków, najlepszy, jaki Daily dotychczas miało
5,0
Skrzynia biegów
dobrze zestopniowana, wygodna zmiana biegów
4,0
Układ jezdny
wyjący most tylny, zapiekające się zaciski hamulcowe tylne,
3,0
Karoseria
rdza dolnej krawędzi pokrywy silnika, kiepskie zabezpieczenie korozyjne kabiny, minimalnie lepiej pomalowana rama pojazdu, na zderzaku tył (samochód podwozie pod zabudowe) , jak w poprzednich modelach, farba fabrycznie położona na rdzę na rdzę,podonie na wielu innych elementach, generalnie iveco rdzewieje już w salonie sprzedaży
Komfort
4,0
Widoczność
lusterka o lepszej widoczności niż w poprzednich modelach, ale tandetnie wykonane,luzy , wibracje i hałas
4,0
Ergonomia
siedzenia gorsze niż w poprzenich modelach, pianka, poszycie stosunkowo szybko się deformuje( nie ważę więcej , jak jeżdżac wcześniejszymi Daily)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
gorsza, jak w daily 3, w czasie mrozów ogrzewanie na maxa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
zadawalające
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymiana wysprzęglika co 30, 40 tys, trochę wilgoci i czujnik abs wyłączają wszyskie systemy bezpieczeństwa, zapiekające się zaciski hamulcowe tył, a w efekcie brak hamulca ręcznego
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TD 146KM 107kW
[l/100km]