Układ hamulcowy
: zapiekające się tłoczki to norma!
Karoseria
: Przez lusterka napewno nie będziecie spali w nocy
Zawieszenie
: śruby od amorów wstawcie sobie od razu duzo lepsze - lecą przy pierwszym garbie
5,0
Całokształt
Iveco Daily to doskonałe auto do przewozu rzeczy które nie wejdą na zwykłego busa, czy to ze względu na tonaż czy na gabaryt, a kupienie auta powyżej 3,5 tony byłoby nie opłacalne. Opisuję auto z pozycji kierowcy - nie \"słyszałem od kolegi\" czy coś w tym stylu. Sprzedane przez szefostwo przy przebiegu 450000 było z żalem żegnane przeze mnie - nigdy ale to przenigdy nie zawiodło w trasie. Niskie spalanie, ogrom mocy pod pedałem gazu - kompletny brak problemów z wyprzedzaniem nawet 3-4 aut (a przypominam - auto ma ponad 7 metrów). Dopuszczalna ładowność 1T ale nie odczuwało się czy ma się 1T czy 3 :)). Pod maską było wiecznie pełno kurzu bo zaglądało się tam co 40 000 przy wymianach olejowych - a olej sprawdzałem raz - mniej więcej 20 000 od wymiany - brał około 3 setki na 40 000 km do samego końca- kompletnie BEZAWARYJNY SILNIK. Brać i się nie zastanawiać bo lepszego dostawczego nie znajdziecie w tej cenie (a nawet i wyższej) :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Mega przyspieszenie i szokujące spalanie - tak można go określić
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie gdy nie załadowany ruszało się z dwójki ale przy przebiegu 400 000+ miałem problem z wbiciem jedynki - nie wiem czy przez to ruszanie z 2giego biegu czy \"ta skrzynia tak ma\"
3,0
Układ jezdny
Gdy nie załadowany - zimą lepiej zostawić to auto na parkingu - tył jest tak lekki że przy nawet odrobinie śniegu ciężko ruszyć z miejsca
Komfort
5,0
Widoczność
Daję 5tkę za te lusterka - poza tym też jest nieźle - w porównaniu do jumpera gdzie widać niewiele
5,0
Ergonomia
5tka za fotel ale pała za te zapinki pasów na kanapie..
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Parowanie szyb tylko przy cyrkulacji wewnętrznej więc super
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto dostawcze jest całkiem nieźle
5,0
Wyciszenie
Po przesiadce z mastera nareszcie słyszę pasażera (ale mi się rymnęło)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spala mało, dużo chwyci
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto tańsze od popularnego sprintera, a wiele z tych sprinterów mijałem stojących na poboczu z maską w górę więc rachunek jest prosty :D
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TD 146KM 107kW
[l/100km]