Solidne ,mocne auto ale za dużo pali. LT-ek palił mniej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Znakomity silnik 3.0 146 KM. Elastyczny,mocny i cichy. W porównaniu do poprzedniego mojego auta jestem nim mile zaskoczony.
4,0
Skrzynia biegów
Niestety na mrozie ciężko wchodzi czasami jedynka. Pozatym chodzi przyzwoicie.
5,0
Układ jezdny
Oceniam go na bardzo dobrze. Wyjątkowo odporny na ekstremalne przeciążenia (a zdarzają mi się coraz częściej tzn.-ok.4 tony ładunku) Ma ponad 200 tys a w przednim zawieszeniu żadnych luzów .Z tylu mam do wymiany tuleje resorów. Tyle klocki hamulcowe wytrzymały 95 tys a przednie 120 tys.
Komfort
5,0
Widoczność
wielkie lusterka. dolna część bez regulacji elektrycznej.
4,0
Ergonomia
Amortyzowany fotel kierowcy z pompowaną poduszką powietrzną w oparciu to super sprawa.Teraz już mi spowszedniało ale pamiętam szok gdy sie przesiadłem z LT-ka.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
o.k.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca-mało schowków.
4,0
Wyciszenie
I znowu: porównując do poprzedniego dostawczaka - cichutko ale nie aż tak jak w osobowym.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali za dużo.
5,0
Stosunek jakość/cena
86000 netto w styczniu 2007 za nowego furgona z 15,6 m3 objętości i ze 146KM silnikiem.A tyle się męczylem ze starymi klamotami.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalają się żarowki-raz w miesiącu napewno mam zawsze cos do wymiany co okolo 8-10 tys.km Dostęp do żarówek tylnych lamp dosyć czasochłonny.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TD 146KM 107kW
[l/100km]