Mocne auto, to już moje 4-te Iveco z silnikiem 2.3 Latamy do Uk raz w tygodniu, przebieg 5tys co tydzień, nigdy auto nie stanęło tak, żeby nie wróciło same na kołach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wystarcza mu mocy a w wersji z 2013r poprawili mapy i jest jeszcze lepiej. Z ciężkim ładunkiem ok 2tony pod Magdeburgiem trzeba redukować do czwórki.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bez zarzutów. TYLKO DLACZEGO NIE MA 6-tki? W Jumperach i Ducato z tym samym silnikiem są!?
4,0
Układ jezdny
Auto na ramie, duże ładunki zbytnio nie robią na nim wrażenia.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, dużo schowków, ale brakuje takiego nad głową jak w sprinterach po 2006roku. Strasznie denerwuje wlew spryskiwacza o średnicy 4cm i bagnet oleju, przy którym musisz się ubabrać.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W każdym z czterech aut po jakiś czasie siada coś ze sterowanie ogrzewania, albo jest lód, albo max gorące. Nie idzie ustawić nic pomiędzy?!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fabryczna ławka dla pasażerów to jakaś kpina. Od razu radzę wymienić na pojedyncze fotele.
3,0
Wyciszenie
Przy 120 na autostradzie robi się nieprzyjemnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza normalnymi sprawami dochodzi sprzęgło po 250tys, dość często krzyżaki padają i w jednym mamy problem z wałem. Wtryski przy laniu ropy a nie jakiś wynalazków spokojnie dają radę.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za drogi pneumatyczny fotel. Poza tym za 7-metrowego busa cena OK.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Krzyżak i ogrzewanie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sprzęgło.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 TD 136KM 100kW
[l/100km]