Turbo HPT fajnie gwizdze :) , moc 150KM jest mi wystarczajaca
4,0
Skrzynia biegów
Na zimno to fakt ze 2 ciezko wchodzi , ale jak sie popiesci to sie zmiesci :)
4,0
Układ jezdny
Mysle ze niektore osobowki chcialyby moc tak sie prowadzic
Komfort
5,0
Widoczność
Ludzie !!!! To nie punkt obserwacyjny, co wiecej chciec???
Duzy plus za duze, szerokokatne lusterka
4,0
Ergonomia
O K
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasami troche niedogrzany , ale zato latem nieidzie do przegrzac-probowalem na wszystkie sposoby. W upaly i chodzil caly dzien i mial w miedzyczasie wstawiane i nic! Max ok93st.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 2 os. jest ok, dla trzeciej to juz gorzej.Fajny amortyzowany fotel kierowcy
4,0
Wyciszenie
Moglo by byc lepiej-ale niejest zle. Nowe 3,0 16v sa juz o wiele cichsze-chwala im za to !!!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
150 KM tez trzeba czyms nakarmic
Spalanie odpowiednie do osiagow i oczekiwan
5,0
Stosunek jakość/cena
U W A G A : model 65C15
W firmie pracuje 80szt 65C15 + 22szt. 65C17. Jest to prawdziwy poligon doswiadczalny dla IVECO-pracuja(jestem tego pewien) w najciezszych warunkach w Polsce: ladunki dochodzace do 6t(solo) , dziurawe polne drogi(+duze zapylenie), czeste rozpedzanie sie i hamowanie a mimo to obywa sie bez wiekszych awarii(wiadomo:drazki+ewentualnie jakies pierdoly)To co czesto niewytrzymuje to oponki(swoja droga ciekawe dlaczego???)
Na pusto na trasie "ile fabryka dala" to spalil 14,3l, z 3t towaru przy 80-85km/h(no i umiejetna jazda) to i litr mniej.Cholernie czuly na kiepskie paliwo(strach lac na wschodzie Polski-pare silnikow juz tam "odjechalo"
Ogolnie to do mojej roboty nic innego tego typu juz bym niekupil.Jest najdrozsze ale plusem sa tanie serwisy(ok530PLN)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 110KM 81kW
[l/100km]