Jak na dostawczaka stosunkowo cichy i silny niezauwaza prawie ładunku ani wzniesien
3,0
Skrzynia biegów
gdy zimny biegi wchodza fatalnie na ciepłej skrzyni problemy z redukcja biegów
3,0
Układ jezdny
na Polskie drogi nie polecam zawieszenia na resorze mimo ze jest bardziej komfortowe szybko wybijaja sie sworznie a co za tym idzie zaczyna sie żle prowadzic w koleinach (Poprzedniego miałem na drążkach skretnychtam remony był po 220 tys )tu po 80tys tyle tylko ze z tym zawieszeniem jest taniej
Komfort
5,0
Widoczność
wszystko w porzadku
5,0
Ergonomia
moze byc wszystko pod reka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nadmuch idealny zwłaszcza gdy wyjmie sie filtr kabinowy ogrzewanie super przy (-16) mozna jezdzic bez kurtki w samej koszulce
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy wszystko w porzadku mam 186cm wzrostu natomiast pasazer w srodku to moze byc tylko dzieckiem brak miejsca na nogi drugi pasazer - ok
4,0
Wyciszenie
dobre 190tys nic nie trzeszczy ani nie swiszcze (sam z salonu bez wypadkowy)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie paliwa jak na auto 15m szesc i na blizniakach całkiem przyzwoite
5,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniadze moze byc chociaz zawsze mogloby byc taniej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
odpalam i jade
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
najwieksza usterka w tych samochodach to ASO kombinuja jak moga radze patrzec na rece zwłaszcza jesli ktos ma pojecie o samochodach z usterek poduszki kabiny, amortyzatory przednie po 150 tys i podpora wału op ok 120 tys to wszystko natomiast radze uwazac na paliwo i wymiane filtra paliwa bo jesli to sie zanidba leca pompo wtryskiwacze we wczesnej fazie pomaga mixol do paliwa- przechodzi
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 110KM 81kW
[l/100km]