Całokształt wygląda dość przeciętnie żeby nie powiedzieć mizernie. Jedyna zaleta tego aut to to że jest zbudowany na ramie, i jest bardziej odporny ma przeładowanie. A poza tym zostały wady, Duże zużycie paliwa jak na taką moc silnika i osiągi.
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik 2,8 HPI 110 KM dość elastyczny przy niezbyt ciężkich ładunkach, osiągi przeciętne, żadnej rewelacji.
3,0
Skrzynia biegów
5- biegów bez większych zastrzeżeń, dość często hałasuje w Ivecach ale one tak mają.
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
tylko u mnie brak klimy
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca, trochę deska zbyt obszerna, zajmuje dość dużo miejsca
3,0
Wyciszenie
Słychać silnik w kabinie, ale dźwięk jest dość miły dla ucha
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczny to nie jest średnie zużycie 11-12 trasa przy prędkości do 110 na mieście 12-15 i to przy do 700 kg ładunku.
jednym słowem "PIJAK "
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko eksploatacyjne klocki, tarcze, rozrząd, ostatnio zmieniona pompa wodna łożysko wiskozy, napinacz paska, miały luz. Ale jak się później dowiedziałem że pompy wodne w ivecach dość często mają mały luz, ale padają dość rzadko.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie odnotowałem poważnych usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 110KM 81kW
[l/100km]