Zawieszenie
: można dużo załadować a auto jedzie dobrze
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: fatalne blachy, mam już drugie Iveco i w obu rdza to makabra
Zawieszenie
: jeżeli sprawne to dość solidne
3,0
Całokształt
części oryginalne strasznie drogie, serwis fabryczny też, po drugim Ivecu mam już dość tej marki, bardzo drogi w utrzymaniu, rdza to po prostu koszmar, znajomy kupił takiego samego w podobnym czasie i rdzewieje mu w tych samych miejscach więc to nie nie przypadek
Wrażenia
4,0
Silnik
niedawno po remoncie, wycisnął mi olej przez odpowietrznik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
wyremontowałem niedawno całe przednie zawieszenie, koszmarne pieniądze
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewa się dość wolno, słabo grzeje po stronie pasażera
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pasażerom współczuję, bardzo niewygodnie, dobrze, że rzadko tam siedzę
2,0
Wyciszenie
powyżej 100km/h bardzo głośny, ponadto skrzypi i stuka
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali dużo ale Iveco maxi to spore auto, przy 90km/h pali mniej ale kto tyle jeździ na trasie
2,0
Stosunek jakość/cena
nowy zdecydowanie za drogi, używane sporo tracą na cenie
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
plastiki skrzypią, elektronika fatalna, kable układane niechlujnie po prostu włoska robota
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w ubiegłym roku auto zaczęło się strasznie psuć, najpierw elektronika potem silnik teraz zawieszenie, jeżeli przeładowujecie to sprawdzajcie łozyska ale to oczywiste
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 103KM 76kW
[l/100km]