Karoseria
: cieńka blacha podatna na odkształcenia lakier z podszybia sobie odpada itp.
4,0
Całokształt
ogólnie samochód sprawuje sie dobrze wkońcu to tylko IVECO .
Wrażenia
5,0
Silnik
wymiana turbo przy przebiegu około 340 tyś,regeneracja pompy paliwa około 370 tyś,wymiana czujnika na wałkach rozrządu 405 tyś i to by było na tyle . Śilnik sprawuje się znakomicie zero wycieków praktycznie nie bierze oleju .W tej chwili 415 tyś ,40/60 jazda trasa/miasto.
2,0
Skrzynia biegów
skrzynia jeszcze nie dotykana ale praktycznie od zawsze trzeba sie szarpac i przykładac by zmieniac biegi chodzi o przejście z 1 do 2 szczególnie.
4,0
Układ jezdny
na naszych drogach wytrzymuje przecietnie 50 - 60 tyś potem wymiana tuleji gumowych na wachaczach czasami sworznie góra - dół , końcówki drążków jeszcze nie wymieniane od nowości.
Komfort
3,0
Widoczność
jest
3,0
Ergonomia
przeciętnie ,wiekszośc przyrządów w zasięgu .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca OK ,pasażer chyba też ,ale ten w środku to jakieś nieporozumienie .
4,0
Wyciszenie
dużo ciszej niż w LT-eku , MASTER-ze
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy sprawnej jeżdzie miasto/trasa 11-12 litrów autostrada - ile przyciśniesz tyle łyknie .
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
największa bolączka to elektryka chodzi o samą instalacje masakra .
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w tym egzemplarzu jest OK .
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 TD 136KM 100kW
[l/100km]