Silnik
: 2,3 hpi może wydawać się słaby lecz w zupełności wystarcza do kontenera
4,0
Całokształt
Jedyny samochód na ramie, oprócz Mascota
Nie boi się dużych wag i wytrzyma prawie wszystko
Silnik bardzo oszczędny, przy kontenerze 8-paletowym i pełnym załadunku ok 3t nie zdarzyło się żeby spalił więcej niż 12,5l
Wrażenia
4,0
Silnik
2,3 HPI dobra jednostka dynamiczna, daje sobie radę nawet z kontenerem 8 paletowym, przy 300tyś przebiegu jeździ na pełnym syntetyku bez żadnych wycieków.
4,0
Skrzynia biegów
Mogłaby być 6-biegowa
5,0
Układ jezdny
Doskonały na nasze drogi
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Brak uchwytów na napoje
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Troszkę głośno, ale to przecież bus
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kosztowne wymiany rozrządu - ponad 1 tys zł, oczywiście nie w serwisie
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Łożyska siadają przy przeładowywaniu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 TD 116KM 85kW
[l/100km]