Szukaj

Ocena kierowcy - Isuzu Trooper III

WRÓBEL, 16 lat temu
Silnik 3.0 DTI 159KM 117kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 170 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Isuzu Trooper III 3.0 DTI 159KM 117kW 1999-2002 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : wyciszenie
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik super! doskonała elastyczność, kultura pracy przecietna ale jak auto jest całe a nie poskładane z kilku to w środku bardzo ciho słychać tylko delikatne pomruki przy dodawaniu gazu. Dźwiek silnika bardzo przyjemny jak ktos kocha diesle oczywiście:) Pociagnie chyba wszystko, na haku 3,5 tony!! A cały zestaw moze miec 6,2ton mały tir:D
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia precyzyjna jak na terenówke z dobra osobówka jednak nie ma co porównywać. Przełożenie dobrane pod mase auta, bez uwag. Reduktor właściwie niepotrzebny przy normalnym użytkowaniu, silnik zapewnia taka moc ze wsytarczy w 100%, oczywiście w terenie jest nieoceniony.
5,0
Układ jezdny
Moim zdaniem na 5. Ale przesiadajac sie z osobówki troche mozna doznac szoku: wysoko, twardo. szerokie koła standardowo 245/70 r16 w koleinach powoduja że trzeba trzymac mocno kierownice, za to poprzeczne przechodzi bardzo przyjemnnie. Prześwit wystarczający do lekkiego-sredniego terenu, do bardziej wymagających wyczynów przydało bys sie podnieść.
Komfort
5,0
Widoczność
Dla osób które jeździły tylko samochodami osobowymi to radze załozyć czujniki;D Dla kierowców którzy maja zmysł jazdy i jeździli wiekszymi autami nie ma Problemu. Fakt trzeba chwilke na przyzwyczajenie. Lusterka ogromne widac jak przez przednia szybę do tyłu troche gorzej bo koło i wysoko szyba. Ale głownie jezdzimy do przodu!! a tu juz znakomicie fotele rguluja sie w wysmienity sposób dajcy kazdemu mozliwosc dostosowania a widać wspaniale, dosłownie wszystko.
4,0
Ergonomia
To jest auto komfortowe, pełne wyposazenie. jak na auto terenowy w 110% spełnione normy i standardy. Pojemne schowki pod ręką przyciski tam gdzie mozna sie ich spodziewac. Jestem zadowolony.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetna klima w pełni daje rade! W zimie grzeje szybko i mocno. Szyby nie parują. Podgrzewane lusterka i szyba tylnia... czego chciec wiecej?!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
I tu najwiekszy pozytyw autem może swobodnie poruszać sie 5 osób i ich wszystkieee bagaże bo bagaznik przepastny(minus za brak rolety). Pasażerowie maja miejsca ful na nogi głow i cała reszte. Kierowca jeszce lepiej. Zajeb... fotele 14 godzin podrózy 1000km i nic zero bólu. i te reglowane podłkietniki super sprawa na dalsze wypady.
5,0
Wyciszenie
Cicho i przyjemnie. wiadomo dleikatnie syłcahc silnik ale odgłos bardzo przyjemny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dla mnie super jak na taka mase spalanie w pełni akceptowalne. Na trasie ok10l przy 120-130km/h w miescie zalezy od stylu srednio 12-13l. W terenie...hm dużo ale to jak kazda terenówka :D
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z racji duzego skomplikowania to silnik jest najmniej niezawodą rzecza ale jeszcze nie zdazyło sie żeby nie dojechło auto do celu. Gdy sie dba o silnik nie ma z nim wiekszyzch problemów. Zasady takie jak z kazdym nowym dieslem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 DTI 159KM 117kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Isuzu Trooper III