Auto wykonane solidnie, doskonałe w terenie i przyjemne jak na ten typ pojazdu w jeździe szosowej. W tym modelu widoczne już "ciągotki" do wyposażania terenówek w elementy z aut komfortowych, pierwszy krok do SUV-ów. ;))
Wrażenia
4,0
Silnik
Całkiem dynamiczny, często przydaje się funkcja PowerDrive, przy wyprzedzaniach lub gwałtownych przyspieszeniach
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Jak na auto przeprawowe przystało doskonały w terenie, dobra trakcja, na asfaltach przeciętnie
Komfort
4,0
Widoczność
Tylne koło zamocowane odrobine za wysoko, lekko zasłania, dodatkowo widocznośc w lusterku wstecznym przesłaniają delikatnie słupki tylnych drzwi
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Po złożeniu tylnych foteli auto zamienia się w małą ciężarówkę
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie ma co ukrywać że to nie jest najergonomiczniejsze auto ;)) Dośc kulturalne spalnie przy pracy silnikado 3000obr/min, powyżej czuć ssanie paliwka ;)) średnio (przeliczałem z galonów, mogą byc błędy): miasto: ok. 17l/100km, autostrada: ok. 15l/100km, ciężka jazda w terenie 4x4: ok. 25l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Typowy japoński produkt. Niepozorny ale wytrzymały. Warto zwracać uwagę na amortyzatory ze względu na konstrukcję zawieszenia. Należy pamiętać o zmianach filtrów, olejów i płynów.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jednyny mankament: szybsze niż przeciętne zużywanie łożysk w przednich kołach.