Zawieszenie tego pojazdu i układ kierowniczy wydają się być zbyt skąplikowane aby je przerabiać. Więc jeśli ktoś szuka autka do jazdy w warunkach eksrtemalnych, to raczej nie to. Natomiast do turystyki (lub pracy) po leśnych duktach i do jazdy na codzień naprawde fajne autko.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Nie wiem jak wersja 5-drzwiowa. Ale krótki jest trochę twardy.
Komfort
4,0
Widoczność
Duży słupek boczny nieco ogranicza widoczność w prawo.
4,0
Ergonomia
Wszystko ekstra ale przełącznik wycieraczek to pomyłka. Trzeba go chwycić i przekręcić. Życzę powodzenia na wybojach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W wersji 3-drzwiowej przednie fotele za mało odchylają się do przodu.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No tutaj zostałem mile zaskoczony. Na autostrdzie (do 120km/h) : 6,3l.Na zwykłych drogach przy podobnej maksymalnej prędkości:7,5l. W mieście 8,5l. A co do części. Mechanik powiedział mi, że jest tak samo pozytywnie zaskoczony jak i ja zużyciem paliwa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Według licznika auto ma 240 tys.km i konieczna była naprawa wału korbowego i wymiana uszczelki pod głowicą. Ale podobno "ten typ tak ma".
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 97KM 71kW
[l/100km]