Czasem biegi wchodzą z oporem... ale to może kwestia serwisu
5,0
Układ jezdny
Wspaniałe wspomaganie... Kręci się z łatwością i bardzo precyzyjnie. Zaskakująco zwrotny i szczerze parkuje mi się nim lepiej niż samochodem osobowym.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała! Parkowanie to czysta zabawa. Spokojnie i pewnie wciskam się dosłownie na centymetr od murów, słupów i innych przeszkód dzięki wielkim lusterkom i kwadratowej budowie akwarium.
4,0
Ergonomia
Wewnątrz nic nie przeszkadza. Brakuje jedynie więcej pomysłów na schowki. W Bagażniku nie mam gdzie ukryć drobiazgów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dmucha mocno! Bardzo mocno! Oczywiście słabo też można. Szyby odparowują natychmiast. Kilka minut mija do nagrzania ale jak już jest gorący to naprawdę daje duużo ciepła.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca nad głową. Przy dłuższych trasach brakuje trochę opcji większego wyprostowania oparcia. Ale to do przeżycia. Wiadomo 20lat ma ten model więc i rozwiązania techniczne dalekie od współczesnych ale nie jet źle.
4,0
Wyciszenie
Na oponach terenowych zaskakująco cicho. Można rozmawiać bez krzyku. Ale kilka dB mniej mogło by być.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oceniam bardzo wysoko ponieważ jest to chyba najmniej palący samochód terenowy w tej klasie, wieku i pojemności. trasa ok 8,5 l miasto ok. 10
teren ok 15 l. Mam wersję long 5 drzwi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nic dodać nic ująć. Świetny samochód z prawdziwą duszą, w której można się zakochać za niewielkie pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 106KM 78kW
[l/100km]