Szukaj

Ocena kierowcy - Isuzu D-Max III Double Cab

Użytkownik, 1 miesiąc temu
Silnik 1.9 Ddi 163KM 120kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 25 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Isuzu D-Max III Double Cab 1.9 Ddi 163KM 120kW od 2020 - Oceń swoje auto
2,93
28% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Spalanie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Skrzynia biegów Klekoczący silnik
2,0
Całokształt
To jest katastrofa jeżeli chodzi o jakość i komfort przy jeździe po asfalcie. Nie wypowiem się o jeździe w terenie, ponieważ auto używam jako auto do pracy. Silnik to żałosny klekot, skrzynia automatyczna działa bardzo słabo. Fotele niewygodne, chyba ustawione źle względem pedałów. Nie można znaleźć odpowiedniej pozycji za kierownicą. Miejsce na lewą nogę bardzo wąskie, skrajnie niewygodne. Radio 10" to kolejna katastrofa. Android Auto nie działa z większością telefonów z Androidem. Praktycznie do wszystkich ustawień trzeba się zatrzymać. Każda zmiana/wyłączenie funkcji auta jest na stałe sygnalizowana na zegarach. Czyli jadąc np. z wyłączoną kontrolą pasa ruchu, cały czas świecą się kontrolki. Jest to bardzo irytujące. To samo z systemem start/stop. Ogólnie auto nie jest godne polecenia. Żałuję, że je kupiłem i odradzam tym, którzy myślą o takiej alternatywie dla auta dostawczego, a już na pewno dla auta osobowego, którym nie jest i wbrew opinii panów sprzedawców, nie będzie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Klekot jak diesle z czasów "beczki"
1,0
Skrzynia biegów
Przy jeździe ze stałą prędkością, nawet przy delikatnym wzniesieniu, nieustannie redukuje biegi góra/dół i odwrotnie. Czyli co niecałą sekundę zmienia biegi i tak bez końca. Serwis mówi, że to jest ok ale to jest masakra dla osoby używającej tempomatu.
4,0
Układ jezdny
Cud, że to jeździ
4,0
Karoseria
Brak uwag
Komfort
5,0
Widoczność
Duże lustrrka
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wąska kabina. Jednak miejsca za kierowcą jest dość dużo
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo drogi serwis. Pierwszy przegląd to prawie 3000pln. Spalanie ok
1,0
Stosunek jakość/cena
Złe auto nie jest warte żadnej ceny.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 10tys odpadł wlew paliwa
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Opuszczając fabrykę już jest wadliwe: skrzynia biegów, radio, klekoczący silnik

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 Ddi 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Isuzu D-Max III Double Cab