Szukaj

Ocena kierowcy - Isuzu D-Max II Double Cab

minha, 10 lat temu
Silnik 2.5 D 163KM 120kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 18 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Isuzu D-Max II Double Cab 2.5 D 163KM 120kW 2012-2016 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : że pickupem da się jeździć (prawie) jak plaskaczem, a w dodatku wszystkie inne zalety trucka
4,0
Całokształt
dobra kobyłka
Wrażenia
4,0
Silnik
jeśli nie przeładowany, jedzie jak osobówka; przy paruset kg i full obsadzie nie wyprzedzam jak nie muszę
4,0
Skrzynia biegów
ruchy jak dla małpy ale to mi pasuje akurat
5,0
Układ jezdny
wyprowadził mnie sam parę razy z sytuacji, gdzie nawet prostym plaskaczem mógłbym polec; szacun! 4x4: nie wiem do końca jak oni to zrobili, ale działa bez blokady tylnego mostu wyśmienicie
Komfort
4,0
Widoczność
warto wrzucić czujniki, jak do każdego dużego
4,0
Ergonomia
samo się robi
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
no problems
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
spanie na pace, ale tylna kanapa też może być ;-) miejsca dość
4,0
Wyciszenie
dałoby się pewnie coś jeszcze zrobić, ale jak na trucka, da się zaakceptować; powyżej 130 nie jeździmy, chyba, że się nam śpieszy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bomba: ciężarówka w cenie osobowego
5,0
Stosunek jakość/cena
nr 1 wśrod pickupów
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
docieramy się, ale nic, co by bolało jak we francuzach czy innych nowych tdi ;-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
odpukuję twardą głową w twardą powierzchnię: nic z tych rzeczy

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 D 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Isuzu D-Max II Double Cab