Szukaj

Ocena kierowcy - Isuzu D-Max II Double Cab

Honda123, 10 lat temu
Silnik 2.5 D 163KM 120kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 1 tys. km
Isuzu D-Max II Double Cab 2.5 D 163KM 120kW 2012-2016 - Oceń swoje auto
5,00
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Stylistyka nowego D-Maxa jest imponująca wszystko doprowadzone do perfekcji . Materiały wykończenia wnętrza są wysokiej jakości , miłe w dotyku materiały i wygodne fotele tylko dodają japończykowi . Polecam bo mam takiego w wersji LSX .
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to kolejna rzecz na którą zwrócę uwagę . 2,5 tony masy , napęd 4x4 , trzeba uciągnąć .2.5 TDintercooler o mocy 163 koni i 400 Nm oraz dwie turbiny . Silnik jest ponad wystarczający do tego modelu setkę robi w 10,5 s maksymalnie pojedzie 200 Km/h i spala w mieście przy mojej normalnie jeździe 8.7 l na 100 Km/h . Silnik ma listwę Common Rail z zwiększonym ciśnieniem z 180 na 200 bar .
5,0
Skrzynia biegów
Dostępne skrzynie biegów to 6 biegowy manual i 5 biegowy automat . Nie powiem o automacie bo mam manual i o nim opowiem . Biegi się zmienia precyzyjnie nie haczą zmiana biegów jest przyjemnością . Automat na pewno wyręczył w jeździe po mieście ale palił by więcej albo zmieniał by biegi szarpiąco więc niejeździłem i nie wypowiem się na jej temat .
5,0
Układ jezdny
Prowadzenie D-Maxa też jest przyjemnością . Zawieszenie wielowahaczowe z przodu ze wzmocnionym stabilizatorem jest bardzo komfortowe nierówności wybiera gładko i bezproblemowo , na zakrętach też jest sztywny ale trochę się przychyla no ale to normalne z powodu środka ciężkości . Tylne zawieszenie to resory piórowe z amortyzatorami też jest komfortowe na pewno leprze niż w normalnych pickupach . Jest sztywne ale nie do przesady . W końcu musi udżwignąć ponad tonę . Układ kierowniczy jest precyzyjny i dobrze się prowadzi .
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest bardzo dobra na wszystkie strony oprócz tylnej szyby jest duża ale jak zamontujemy hard top to ogranicza to . Dobrze że są czujniki i kamera cofania . W lusterkach też dobrze widać więc jest dobrze i daję ocenę doskonale .
5,0
Ergonomia
Ergonomia jest na bardzo dobrej jakości . Materiały nie drażnią wręcz przeciwnie są miłe w dotyku dobrze spasowane są dobrze więc niebędzie trzeszczących materiałów .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W standardzie jest klimatyzacja a w wersji takiej jak ja mam to automatyczna klima nagrzewa bardzo dobrze silnik szybko się rozgrzewa i można się czuć komfortowo i bez stresowo .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
D-Max jest większy od poprzednika a więc na przednich fotelach jest dużo miejsca zarówno na nogi i nad głowami . Na tylnej kanapie też jest dużo miejsca na nogi i nad głowami a więc na długich trasach pasażerowie nie będą zmęczeni może to nie limuzyna ale Jest na prawdę komfortowo .
5,0
Wyciszenie
Jeśli chodzi o wyciszenie wnętrza jest jak na pickupa to wzorowe nie słychać silnika ani szumu powietrza . Może to nie limuzyna ale czuć się można komfortowo .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania nie są wysokie . Można odliczyć VAT od paliwa i od zakupu więc nie trzeba się bać . Kupić ubezpieczenie , zarejestrować i przegląd i jechać . Z częściami zamiennymi nie jest tragicznie , fakt do japończyków nie jest tanie ale nie do przesady .
5,0
Stosunek jakość/cena
Podstawowego D-Maxa w mojej wersji LSX to 101 950 zł netto . A wersja taką jak ja mam z nawigacją kamerą cofania wersja wypasiona to 120 380 zł netto to nie dużo jak na wysoką jakość samochodu .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochody japońskie są bez awaryjne wszystkie bez wyjątku tak samo Isuzu D-Max .Żadnych usterek się nie znajdzie w nim o ile się go też traktuje dobrze .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek tak jak powiedziałem nie znajdziemy o ile będziemy dobrze traktować samochód oraz serwisować . Każde auto tak ma nawet innej produkcji .

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 D 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Isuzu D-Max II Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Isuzu D-Max II Double Cab