trzeba go rozkręcać do 3tyś żeby zmienic bieg bo się słabo radzi i ryczy jak kobieta przy porodzie:)
3,0
Skrzynia biegów
Działa ale toporna i nie przyjemna
3,0
Układ jezdny
na pusto skacze po jezdni jak wsciekły
Komfort
4,0
Widoczność
Widać ok.
2,0
Ergonomia
kierownica powinna być regulowana
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie 2godz sie rozgrzewa, w lato tragicznie gorąco a wentylator bardziej hałasuje niż wieje
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pasażer ma ok ale jak wysiadam za kierownicy to często tłukę kolanem w obudowę pod kierownicą
1,0
Wyciszenie
jeden wielki huk
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tak 13-15l na mieście
3,0
Stosunek jakość/cena
lepiej kupić starszego mercedesa.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
szyba wpadła do środka drzwi, wszelkie drobne plastiki odpadają, odkręca się obudowa od lewarka zmiany biegów. Tandeta 100%
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przewód od wtryskiwacza uległ awarii praca na 3 cylindrach, urwał się element pedała sprzęgła rezultat sprzęgło w podłodze, czujnik licznika przy skrzyni umarł rezultat zero wskazań licznika. Przejechałem dużą kałużę i to był koniec jazdy ponieważ auto zaczeło kopcic i wariować. Trzeba było suszyć komorę silnika. Krzyżak na wale po 10000.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 125KM 92kW
[l/100km]