silnik spoko ale chłodzenia silnika do wymiany , musiałem wywalić wiskozę a założyć wentylator od Poloneza Truck elektryczny spokojnie dawał rade nawet w Alpach
2,0
Skrzynia biegów
bardzo krótkie przełożenia
3,0
Układ jezdny
Lublin 3 3514 wersja 9 osobowa tylni most od Lublinka 2,9 a kola 16 spokojnie na trasie 120 to norma ale jak trzeba to i 140 poleciał , fakt trzeba często smarować zawieszenie
3,0
Karoseria
zalecam po kupnie całkowitą konserwacje , a na wiosna i jezienią dobre nawoskowanie
Komfort
5,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
siedzenia do bani , w ciągu 3 miesięcy od kupna całkowita wymiana , pękały stelaże niewygodne na dalekich trasach
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą nawet przy -20 Weba 100% zdało egzamin
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
po wymianie foteli z podłokietnikami nawet przyjemna jazda
2,0
Wyciszenie
Sam musiałem założyć koc gaśniczy na silnik a miedzy tapicerkę a nadwozie wełna mineralna cisza jak w osobówce
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mogło by być trochę więcej miejsca na bagaże
4,0
Stosunek jakość/cena
Za ta kasę to spoko , wolałem kopić nowego Lublinka do przewozu osób z certyfikatem aniżeli po kraksie zachodni
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lublin nie posiadał komputera i należało być wyczulonym na dochodzące inne dźwięki prócz pracy silnika usuwać natychmiast wycieki , części tylko oryginał a kosztowały grosze
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bardzo słaba jakość rozrusznika przy 300km 2 się spaliły
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 TD 87KM 64kW
[l/100km]