Zygmunt Gwóźdź zgwozdz@energopomiar.com. pl 10 lat ok. 40 000 na honkerze (2),
18 lat temu
Silnik 2.4 TD 87KM 64kW
Rok produkcji 2004
Przebieg:
75 tys. km
2,54
40% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Hard top przecieka, resory tylne za słabe zaladowany samochód (nawet niewielkim ładunkiem) wlecze tyłek po ziemi (w poprzednim egzemplarzu miałem dołożone dodatkowe pióro było o niebo lepiej) MIMO WSZYSTKO AUTKO JEST SUPER W TERENIE IDZIE JAK BURZA DZIEKI CZEMU OSZCZĘDZAMY NOGI I GRZBIETY NIE MUSZĄC NOSIĆ SPRZĘTU. NALEŻY GO DOPIEŚCIĆ JEŻELI NIE TO NIE WIEM CZY NASTĘPNY TEŻ BĘDZIE HONKER. W DODATKU SPORO OSÓB PYTA CO O NIM MYŚLĘ JAKO UŻYTKOWNIK
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
w porównaniu z Honkerem z silnikiem IVECO i skrzynią Warnera - gorszy
2,0
Układ jezdny
grzechotanie przegubów
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
widoczność podczas deszczu fatalna zachlapane lusterka boczne, szyby boczne zamglone , nawiewniki skierowane niewiadomo dokąd nie są w stanie osuszyć szyb, samochód niedogrzany ziąb po nogach ukrop na twarzy
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zdecydowanie brak bocznych drzwi (1 szt.) w wersji 2+2+4 po załadowaniu tylnej przestrzeni nie ma jak się dostać na fotele
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
z ciężkim sercem
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
-po 500 km polecialo wspomaganie hamowania
-wycieki z skrzyni reduktora
-prawie każdy wjazd w teren kończy się zerwaniem przewodów elektrycznej blokady tylnego mostu
-patyki potrafiły dokładnie nieruchomić samochód wyrywając konektory z gniazd (patyki weszły od spodu do przedzału silnikowego)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 TD 87KM 64kW
[l/100km]