Szukaj

Ocena kierowcy - Infiniti QX70

Daniel, 3 lata temu
Silnik 3.7 V6 320KM 235kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 69 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Infiniti QX70 3.7 V6 320KM 235kW 2013-2018 - Oceń swoje auto
4,00
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Fajnie brzmi, niezawodny, dobrze napedza to dwutonowe auto
Karoseria : Dobry design, swietna jakosc lakieru, poczucie dominacji na drodze
Przeniesienie napędu : Bardzo dobrze sie prowadzi pomimo gabarytow
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Ergonomia i miejsce w srodku
4,0
Całokształt
Auto bardzo porządne i masywne, pozwala poczuć dominację na drodze. Dobry design, bardzo wysoka jakość wykonania, dość sportowo zestrojone i nie czuć tak bardzo ponad 2ton masy. Jednak ma bardzo niedzisiejsze wnetrze, ktore pomimo jakosci materialow oraz obslugi tradycyjnymi przyciskami (plus dla tradycjonalistow) jednak malo pasuje do wspolczesnego auta. Rozczarowuje bardzo iloscia miejsca w srodku i w bagazniku. No i pali jak smok. Za to nigdy sie nie zepsulo i nie zanosi sie, zeby cokolwiek mialo zaszwankowac.
Wrażenia
4,0
Silnik
Od niskich obrotow juz czuc moment, a tez dobrze wkreca sie na obroty. V8 na pewno brzmi lepiej i z wieksza moca lepiej napedza to auto, ale V6 choc pali niewiele mniej brzmi rowniez ok i 320km wystarcza, zeby zwawo ruszyc spod swiatel, latwo wszystko wyprzedzic i spokojnie zeglowac na autostradzie.
4,0
Skrzynia biegów
7 biegow zmienia sie plynnie i wystarcza jesli chodzi o zakres przelozen. To, na co mozna ponarzekac to, ze czasami przy zdecydowanym nacisnieciu pedalu gazu, musi chwile pomyslec zanim zmieni bieg na nizszy (bo czy na pewno ma zmienic, czy moze jednak nie?). Mozna tez uzywac trybu manualnego i uzywac obszytych skora metalowych lopatek, ktore nie kreca sie razem z kierownica (co jest plusem - zawsze wiadomo gdzie sie ktora znajduje).
5,0
Układ jezdny
Jak na taka mase i gabaryty auta naprawde zawieszenie i uklad jezdny sprawuja sie super. Za dobre wyczucie i pewne prowadzenie odpowiadaja naped na tyl oraz duze 22 calowe kola z bardzo szerokimi oponami (to jest czesto wyzwanie dla wulkanizacji). Kierownica czasem wydaje sie troche galaretowata - pasuje to do duzego SUVa ale przy usportowionym charakterze auta moglaby byc jej praca bardziej ostra i twarda.
5,0
Karoseria
Dluga maska i opadajaca linia dachu z duzymi kolami oraz szerokosc auta robia wrazenie. Lakier tez jest wysokiej jakosci - nie jest latwo go porysowac. Na minus trzeba zaliczyc male tylne drzwi i fakt, ze w aucie typu SUV drzwi nie zakrywaja progow - zima czy po jezdzie gruntowa droga gwarantowane jest ubrudzenie sobie spodni o ublocone progi. Trzeba sie tez przygotowac, ze jak sie takim autem stanie po kwiaty albo truskawki, to cena idzie z automatu podwojnie w gore…
Komfort
4,0
Widoczność
Chociaz duza i dluga maska na poczatku ogranicza widocznosc, dosc szybko mozna sie do tego przyzwyczaic, a sprawe ulatwiaja duze lusterka i kamery 360 (choc ich jakosc jest daleka od dzisiejszych standardow w autach premium). To pozwala poradzic sobie z bardzo malymi oknami i waska tylna szyba utrudniajacymi widocznosc do tylu.
3,0
Ergonomia
Siedzenia sa bardzo wygodne i z przodu zarowno grzane jak i wentylowane. Sa wygodne cup holdery, natomiast brak jest schowka na okulary, miejsca zeby odlozyc telefon a schowkow jest malo (tylne drzwi nie maja zadnej przestrzeni do polozenia czegokolwiek. W bagazniku nie ma ani miejsca ani nic innego, a ze zdejmowania tylnej polki trzeba zrobic doktorat. Obsluga guzikami jest staromodna ale wygodna.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko dziala jak trzeba, chociaz po pewnym czasie dochodzi sie do sytuacji, w ktorej albo za bardzo wieje z klimatyzacji i trzeba zamknac wywiewy i wtedy nie wieje w ogole. Grzanie i wentylowanie foteli nalezy do subtelnych (jak dla mnie mogloby byc intensywniejsze).
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Patrzac na to auto z zewnatrz ciezko uwierzyc jak malo przestronne jest wewnatrz!!! Gdyby nie fakt, ze mam jeszcze male dzieci, ale juz nie potrzebujemy wózka, to nigdy nie spakowalibyśmy się na wakacje.
3,0
Wyciszenie
Przy wyzszych predkosciach dosc mocno szumi wiatr - zaslone od szyberdachu np. trzeba zasuwac bo robi sie to uciazliwe. W aucie tej klasy brakuje podwojnych szyb. Wydech slychac, brzmi fajnie, ale za malo sportowo, zeby sluchac go jak instumentu, a z kolei na tyle glosno, ze rowniez na dluzsza mete moze dla niektorych byc uciazliwy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorac pod uwage spalanie, rozmiar opon i ewentualne koszty czesci to moze byc to drogie auto. Poniewaz jednak nic sie nie psuje i auto wydaje sie bardzo solidne, to mysle, ze paradoskalnie moze byc naprawde dlugo sluzyc, konpensujac koszty paliwa.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jesli ktos lubi bardziej tradycyjne auta jesli chodzi o rozwiazania z niebanalnym designem, a nie zalezy mu na niskim spalaniu ani duzym bagazniku, natomiast chce jezdzic czyms rzadziej spotykanym to te auta wydaja mi sie byc obecnie atrakcyjnie wycenione. A jakosc wykonania jest naprawde na wysokim poziomie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zdarzylo mi sie przez blisko 2 lata uzytkowania nic - nawet drobiazg.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zdarzylo mi sie przez blisko 2 lata uzytkowania nic - nawet drobiazg.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.7 V6 320KM 235kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Infiniti QX70