Samochód super pod każdym względem według moich potrzeb.
Z tylu miejsca mało, szczególnie złe wrażenie robi wysoki i szeroki tunel ale w moim przypadku tylne siedzenia zawsze są puste.
Bagażnik - przestrzeń bagażowa duża (500 ltr)
lecz dostęp utrudniony przez mały otwór ( dla mnie mankament bez znaczenia)
W wersji Premium brak mi tylko sygnalizacji martwego pola w lusterkach oraz kamery 360
stopni.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc 211 KM, moment 350 Nm zapewniają doskonała dynamikę i duża prędkość max.
5,0
Skrzynia biegów
Działa bardzo dobrze. Praktycznie zmiany biegów nie są odczuwalne.
5,0
Układ jezdny
Doskonały.
5,0
Karoseria
Sylwetka bardzo agresywna. Szczególnie przód robi wielkie wrażenie.
Dużo przetłoczen przyciąga oczy przechodniów.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność rewelacyjna. Również do tylu.
5,0
Ergonomia
Ergonomia na wysokim poziomie. Dwa ekrany 8 i 7 calowe wbudowane w kokpit. Wyglądają rewelacyjnie. Nie sprawiają wrażenia dostawionego tabletu tak jak w Mazdzie 6 ,
czy w autach niemieckich.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa szybko i cicho. Podobnie jest z ogrzewaniem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele z przodu są super wygodne.
Z tylu mało miejsca dla piątego pasażera. Auto
max na 4 osoby włącznie z kierowca.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest bardzo dobre. W samochodzie jest cicho pomimo iż używam opon run flat.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty serwisu infiniti wzięte z kosmosu.
Na przykład pierwszy przegląd po roku (20 tys km) , w zasadzie składający się tylko na wymianie oleju i filtra olejowego kosztował 1200 zł).
Drogi serwis jest jednak do pokonania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za samochód tej klasy lecz produkcji niemieckiej lub szweckiej trzeba zapłacić min 50 tys zł więcej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych małych awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Również poważnych awarii nie było.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0t 211KM 155kW
[l/100km]