Po pierwszych kilku tyś.km ciężko jest się czegokolwiek przyczepić. Auto bardzo komfortowe, jak na moje potrzeby wystarczająco dynamiczne, a w trybie Sport daje niesamowitą frajdę z jazdy.
W porównaniu z poprzednim autem (A6 C6) znacznie mniej miejsca w środku, pomimo bardzo zbliżonych gabarytów.
Jak na rodzinne auto bagażnik trochę mały, mógłby być problem ze zmieszczeniem wózka.
Wrażenia
5,0
Silnik
2l turbo-benzyna to najmniejszy silnik w ofercie, ale jak się jeździ głównie po mieście jego dynamika jest w zupełności wystarczająca.
4,0
Skrzynia biegów
Fajny, klasyczny 7-biegowy automat, ale trzeba się przyzwyczaić do trochę ospałej reakcji w trybie Standard. W trybie Sport reaguje znacznie lepiej.
5,0
Układ jezdny
Układ DAS (drive by wire) jest fenomenalny! Auto jedzie gładko jak po stole, nie ma potrzeby korygowania toru jazdy nawet na wyboistej drodze, koleinach, czy bocznym wietrze, zatem slogany z katalogu mogę w 100% potwierdzić.
Nieco gorzej wypadają koła - 19" run flaty sprawiają, że wjazd przy dużej prędkości w dziurę stanowi poważne zagrożenie dla plomb w zębach i kształtu felg.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Coraz rzadszy przypadek auta, gdzie najważniejsze funkcje mają swoje fizyczne przyciski, nie wymagające wypatrywania ich na dotykowym ekranie. Wszystko jest na swoim miejscu i po kilkuset km łatwo przyzwyczaić się do obsługi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0t 211KM 155kW
[l/100km]