Samochód jest alternatywą dla europejskich beemek, merców, audi i volvo. Bardzo podobny stylem do Lexusa i do tej filozofii mu najbliżej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dynamiczny ale paliwożerny, wystarczający do tego auta.
3,0
Skrzynia biegów
Silnik i skrzynia z Mercedesa i zachowuje się tak samo jak tam, albo zamulasz, albo redukcja i pełen ogień. Bardzo nerwowo w zachowaniu.
2,0
Układ jezdny
Dobrze na prostej. Fatalny promień skrętu mimo tylnego napędu. Bardzo opornie pracuje wspomaganie. Jest to układ typu "fly by wire" i czuć że kierownica nie jest fizycznie połączona z kołami.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobre fotele, dużo miejsca z tyłu, jest ok.
4,0
Ergonomia
Brak polskiego języka w menu, nawi itp, mimo dotykowego sterowania funkcjami jest też klasycznie sterowana wentylacja i to na plus. Super materiały wykończenia wnętrza i spasowanie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świruje temperatura, bardzo agresywna w działaniu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok.
4,0
Wyciszenie
Tu też nie ma się czego czepić.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie wysokie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Brak mu "europy" w charakterze stąd wielu funkcji z europejskich samochodów brak. Np. bagażnik można otworzyć od wewnątrz, od zewnątrz tylko kluczykiem, nie ma żadnego przycisku.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0t 211KM 155kW
[l/100km]