Szukaj

Ocena kierowcy - Infiniti Q50 I

Wojtek, 8 lat temu
Silnik 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Infiniti Q50 I 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Cudowna kompozycja siły, piękna i jakości za takie pieniądze.
5,0
Całokształt
Samochód urzekający po każdym względem, poczynając od wyglądu poprzez jakość wykonania a kończąc na właściwościach jezdnych. Ponad czasowa bryła auta, pięknie skomponowana jako sportowa limuzyna, jakość wykończenia na poziomie audi i bmw no i ten układ hybrydowy w połączeniu z pięknie brzmiącym 3,5 litrowym V6. Tryb jazdy ECO jest naprawdę eko, oczywiście jak weźmie się pod uwagę 364 KM, tryb SPORT z bezpośrednim kierowniczym układem adaptacyjnym to wspaniałe brzmienie, wspaniałe osiągi i doskonałe prowadzenie. Sumarycznie świetny samochód, potrafiący być oszczędną limuzyną i naprawdę agresywnym sportowcem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik benzynowy jak pisałem poezja, genialne połączenie tego silnika z elektryką, która daje możliwości oszczędnej jazdy ale działa też jak turbo gdy tylko potrzeba.
5,0
Skrzynia biegów
Szybka i gładko działająca 7 biegowa automatyczna skrzynia biegów wyposażona w możliwość zmiany biegów manetkami przy kierownicy.
5,0
Układ jezdny
DSA czyli absolutna nowość, dająca cudowną precyzję prowadzenia, niwelująca nieprzyjemne odczucia na kierownicy przy nierównej drodze i możliwość personalnego ustawienia według swoich preferencji.
Komfort
4,0
Widoczność
Duże felgi 19 , niski profil opon run flat niestety odczuwalne, chociaż u konkurencji dużo gorzej
3,0
Ergonomia
I to są jedyne chyba mankamenty tego samochodu, pomijając niewielki bagażnik (400 L) to brak nawet w najbogatszej wersji elektrycznie podnoszonej klapy bagażnika w tak zaawansowanym technologicznie samochodzie to...skandal.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja w porządku, klima wydajna, ładnie i szybko schładza bez agresji. Ogrzewania nie miałem możliwości jeszcze sprawdzić. Brak ogrzewania kierownicy będzie pewnie dla mnie odczuwalny.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażrera z przodu jak najbardziej OK, myślę, że z tyłu więcej miejsca niż w moim poprzednim Volvo XC 60.
4,0
Wyciszenie
Do 140 km/h praktycznie cisza, niestety powyżej odzywają się run flaty i chyba słabo wyciszone szyby i nadkola.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zależy kto czego oczekuje ale jeżeli weźmie się pod uwagę możliwości auta, które ma ponad 360 KM i ponad 560 Nm momentu to absolutnie nie można narzekać, koszty przeglądów nie miałem okazji przekonać się osobiście ale z rozmów w serwisie wyglądają przyzwoicie np. pierwszy po 15 000 km to około 1800 zł ( to chyba lepiej niż w audi i bmw), pewien problem może być z zamiennikami bo jest ich na rynku jak na lekarstwo ale na razie to nie mój problem a późiej w końcu to japończyk imam nadzieję że godnie będzie bronić jakości Infiniti
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma obecnie na rynku sportowej luksusowej limuzyny o takich parametrach i wyposażeniu w podobnych relacjach cenowych. Samochód na pewno wart swoich pieniędzy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie 0 problemów .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie 0 problemów

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Infiniti Q50 I 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Infiniti Q50 I